203 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Nathaliiieee
Zijn er hier anderen die ook veel eerder laat van kwaaltjes hebben dan de v ...
Yep hierzo! Was met 3 weken al feest. Heel bizar, had dit niet met mijn zoontje. Ik heb ook hele andere kwaaltjes dan bij mijn zoontje. Ik had toen echt gevoelige borsten, nu heb ik dat totaaal niet. Bij hem viel de misselijkheid ook best wel mee en begon pas bij 6 weken, nu is dat echt mega erg (terwijl ik pas 4+1 ben!!)
één jaar geleden
Nou gelukkig niet de enige die er nu meer last van heeft 🙈. 2 vriendinnen zaten al te grappen van straks is het omdat het een tweeling is. Vlak daarna kwam ik een filter op tiktok tegen die zei dat ik een tweeling zou krijgen met 2 jongetjes, en echt iedereen zegt dat ik een jongetje ga krijgen 😂😂. Vind t altijd wel grappig, zo speculeren met iedereen.
één jaar geleden
Hi hier ook zwanger van de 2e. Dochter is van 8 mei 2022 en als ik het goed heb ben ik 11 mei uitgerekend. Hoop eerlijk gezegt dat er wel wat meer dagen tussen gaan zitten ivm verjaardagen.
Wel weer in 1x raak en op wat vermoeidheid na nergens last van dus mag echt niet klagen!
één jaar geleden
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ons zoontje is van december 2021 en volgens vk ben ik op 5-5-24 uitgerekend 🩷💙
één jaar geleden
Hoi allemaal, ik ben 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Welkom maar wel ietsjes vroeger dan verwacht ;) Ij weet het nu sinds een paar dagen en merk dat ik erg in de ‘o wow ik moet zoveel regelen’ modus schiet. En nog niet echt in het genieten, de verwondering en de dankbaarheid ben gezakt. Hoop dat dat snel komt
één jaar geleden
Hoii!
Hier ook zwanger van de 2e. Onze zoon is van aug 2021 en ben nu uitgerekend op 24 mei!
2 dagen voor mijn verjaardag kwamen we erachter, en 2 dagen voor mn vriend zn verjaardag uitgerekend! ☺️
Ik vind het allemaal weer erg spannend, ik heb namelijk een jaar geleden een gbp gehad. Dus ben erg benieuwd hoe deze zwangerschap gaat verlopen!
één jaar geleden
Hier ook zwanger van de 2e! Ons zoontje is van december ‘21 en zoals het nu lijkt ben ik 8 mei uitgerekend. Ons zoontje zal dan bijna 2,5 jaar zijn. Zo leuk weer om mee te mogen maken nu totaal geen zenuwen dat het mis kan gaan het voelt gewoon goed 😊
één jaar geleden
Ja zwanger van de tweede! Ik vind t super super spannend. Man en ik hebben lang getwijfeld of/wanneer we voor de tweede zouden gaan (oudste wordt eind van de maand 2) en toen besloot het lot voor ons :P ongepland maar heel gewenst.
Wel onzeker over aankomende gebroken nachten, vond dat zo pittig/kijk er erg tegen op… wat zijn jullie gedachtes over de 2e?
één jaar geleden
Reactie op Kiim28
Hoii!
Hier ook zwanger van de 2e. Onze zoon is van aug 2021 en ben nu uitg ...
Mijn eerste zwangerschap was ook een jaar na mijn gbp, toevallig!
één jaar geleden
Jaaa babyboo91 gefeliciteerd 😀 zo leuk dat we nu dan weer in dezelfde geboortemaand zitten! En superleuk, deze groep. Fijn om met allemaal moeders te kletsen die ook hun tweede kindje verwachten. Mijn zoontje is van oktober 2021 dus er zal straks ongeveer 2,5 jaar tussen zitten. Zo benieuwd hoe het straks is met twee kindjes, als gezin van 4. Dit is trouwens mijn derde zwangerschap. Heb vóór mijn zoontje een miskraam gehad dus had nu wel weer spanning maar heb gelukkig al een vroege echo gehad en het hartje zien kloppen! Kan het bijna niet geloven, we hebben bij de eerste zwangerschap ruim 2 jaar moeten wachten voor het lukte en nu is het in één keer raak. Wel heb ik flinke klachten. Misselijk, veel darmklachten, duizelig, hoofdpijn, heel vermoeid en nu vooral erg veel last van bandenpijn. Gisterenavond en de hele nacht af en aan hele felle steken in mn lies, niet te doen joh. Ben 8 weken. Vraag me af of het komt doordat ik toch wel veel met m'n zoontje heb gespeeld afgelopen weekend, voelde me minder moe en misselijk dus heb hem veel getild, gestoeid, 'paardje' gespeeld etc... En zit nu dus met een hele boze lies 🫠 en meteen weer heel moe, last van darmen. Mijn eerste zwangerschap was echt zo makkelijk, had vrijwel geen klachten. Dus dit is even wennen haha.