203 Reacties

één jaar geleden

Zijn jullie ook nu al extra opgeblazen? Zelfs als ik een tentjurk aantrek zie je mijn buik uitsteken. En dan ben ik nu pas 4+3 🙈. Hoe ga ik dat 9 weken nog verborgen houden als dit zo door gaat.

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Zijn jullie ook nu al extra opgeblazen? Zelfs als ik een tentjurk aantrek z ...
Ja niet normaal! Vanaf dat ik inderdaad 4 weken was zag je het al. Heb het afgelopen dinsdag na mijn echo op werk verteld en iedereen zei we zagen het al maar durfde niks te zeggen. 🙈 Ik probeer inderdaad echt wijde kleding te dragen om het een beetje te verbergen.

één jaar geleden

Reactie op Jaad

Jaaa babyboo91 gefeliciteerd 😀 zo leuk dat we nu dan weer in dezelfde gebo ...
🤎🤎 echt leuk! Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan na je miskraam, dat lijkt me zo verdrietig. Gelukkig al een kloppend hartje gezien 🥰 Ik ben zelf nog niet zo ver denk ik, maar ik weet het ook gewoon niet. Ik denk zelf pas echt rond de 4 weken. Als je kijkt naar eerste dag van laatste menstruatie al bijna 6 weken, maar dat kan nooit als het klopt dat ik mijn eisprong heb gevoeld 😝 anyway, zo spannend weer allemaal!! Verder nog maar weinig klachten, af en toe was buikpijn en erg moe dat wel. Maar ben altijd moe deze tijd van het jaar🤣

één jaar geleden

Hallo allemaal! We zijn ook zwanger van de 2de ons zoontje word in januari alweer 5 jaar, als het goed is zijn we begin mei uitgerekend, volgende week woensdag een echo en als goed is dan 9 weekjes zwanger!

één jaar geleden

Hier ook zwanger van ons 2de, ons dochtertje is nu 18 maand en zal normaal 2 jaar en 1 maand zijn als haar broertje of zusje er is. Het was niet gepland, het is wel welkom maar hadden misschien liever wat langer gewacht. Het zal pittig worden met zo weinig leeftijdsverschil maar voor de kindjes zal het wel echt leuk zijn dat ze niet veel schelen. Ik vind het tot nu toe wel al heel lastig om zwanger te zijn met een dreumes. Ze hebben zoveel aandacht en zorg nog nodig en dat is soms zo moeilijk als je niet zo fit loopy door de zwangerschap 🤰🏽. Maar voel me wel gezegend. 😍

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Zijn jullie ook nu al extra opgeblazen? Zelfs als ik een tentjurk aantrek z ...
Hahhaa ken het! Ook al eventjes last van. Gisterenavond zei mijn man: oh zo’n buik, nu zie je wel dat je zwanger bent. 🤨 ik zei dat is puur mijn darmen waardoor ik zo opgeblazen ben hoor. Ik ben momenteel 8+4. Ik merk wel dat het een groot verschil is met wat ik eet, als ik gezond eet en niet te vettig of suikerrijk, dan valt het wel echt nog mee. Maar tegen de avond zet hij sowieso uit. Maar het wordt hier ook moeilijk om te verbergen.

één jaar geleden

Hi! Hier ook zwanger van de tweede, mijn dochter wordt in november 2 & ik heb ook pcos. Ondanks dat nu voor de tweede keer op een natuurlijke manier zwanger geraakt! Voel me nu veel beter dan bij de eerste zwangerschap, toen kon ik alleen maar overgeven. Ik heb vorige week de eerste echo gehad met 7+2 en alles was goed. Nu voorzichtig proberen te genieten.❤️

één jaar geleden

Hoi hoi, hier ook zwanger van de 2e. Half mei uitgerekend als alles goed mag gaan. Donderdag de eerste echo.. Zit tussen 7 en 8 weken nu. Ons zoontje wordt in februari 2 jaar. Ik ben bij beiden heel snel zwanger geraakt (resp. poging 2 en poging 1) en voel me ook erg gezegend. Ik durf dat bijna niet uit te spreken, omdat er zoveel mensen zijn die veel moeite hebben om zwanger te worden. Een soort schuldgevoel waar niemand iets aan heeft. Ik kan mijn buik ook lastiger verbergen dan bij de eerste. De paar mensen die ik het verteld heb, hadden allemaal al een vermoeden 🙉

één jaar geleden

Hoihoi! Hier pril zwanger van de tweede. Ons zoontje is van september 2022 en als alles goed mag gaan komt nummer 2 rond 24 mei. Ik heb nog steeds geen misselijkheid of andere akelige kwaaltjes gelukkig. nu had ik dat ook niet met de eerste. (Afkloppen) Geen enorme eetlust, of vreemde cravings, maar potverdikkie wat heb ik het telkens koud 🥶 vandaag 5+3

één jaar geleden

Hallo!! Ik haak ook graag aan. Ik ben nu volgens eigen berekening 7.2 weken zwanger van de 2e, Aanstaande donderdag EINDELIJK de eerste echo, haha... onze zoon wordt eind oktober 2, dus die zal ruim 2,5 zijn als de baby wordt verwacht. Ik heb niet per se meer kwaaltjes dan de vorige keer, hooguit dat sommige etenswaren zwaarder op de maag vallen. Maar ik denk dat ik wel bewuster bepaalde 'kwaaltjes' koppel aan de zwangerschap. Last van maagzuur bijvoorbeeld.. En ik vind het dus erg lang wachten op de 1e echo, terwijl ik dat de vorige keer niet zo heb ervaren.

één jaar geleden

Hoi! Hier ook zwanger van de 2e. Ons zoontje is van 27-8-22 en als allwa goed mag gaan is hij +\-21 maanden als de baby wordt geboren. Symtpomem gaan een beetje op af: moe, duizelig, meer trek, soms moeten met slapen en snachts veel wakker! En heb het heel snel warm! Aanstaande vrijdag EINDELIJK de 1e echo, kan niet wachten! Vorige zwangerschap wel bekken klachten waarvoor therapie & na bevalling ook nog. Hopen dat dit nu niet het geval gaat zijn!🤞

één jaar geleden

Hoihoi, hier ook zwanger van ons 2e. Op dit moment 7 weken zwanger. Zoontje wordt in november 2, als alles goed gaat mogen we de tweede verwelkomen in mei. Dan schelen ze 2.5 jaar.

één jaar geleden

Hier ook zwanger van de tweede… mijn zoontje is 4 en ik ben in mei uitgerekend. Er zit dan dus bijna 5 jaar tussen.

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Ik ben ook zwanger van de 2e. Mijn zoontje komt uit juni 2022, dus heb er s ...
Hi! Gewoon nieuwsgierig (omdat ik mogelijk met hetzelfde speel). Wat is voor jou de reden dat je nu al weet dat het een keizersnede wordt? Ik ben zwanger van m’n tweede kindje, mijn zoontje is net 3 als nummer 2 geboren wordt :-)

één jaar geleden

Reactie op pekkie

Hi! Gewoon nieuwsgierig (omdat ik mogelijk met hetzelfde speel). Wat is voo ...
Mijn zoontje lag in stuit, dus toen gekozen voor keizersnee. Dat beviel mij enorm goed en ook het herstel viel alles mee dat ik meteen zei nummer 2 snijden ze er ook maar uit. Je hebt na een keizersnee toch altijd de keuze. En ik heb 0% behoefte aan een vaginale bevalling 😅

één jaar geleden

Hier ook zwanger van de tweede en heb een zoontje van 9. Het is zo lang geleden dat het weer voelt als de eerste keer. Beetje spannend allemaal.

één jaar geleden

Reactie op Moedervanbijna2(b)engeltjes

Hier ook zwanger van de 2e! Ons zoontje is van december ‘21 en zoals het nu ...
Oh wat leuk! Mijn dochter is van december 21 en 13 mei uitgerekend (denk ik). ☺️

één jaar geleden

Hier ook ! Mijn dochter is van maart 21. 2.5 nu dus, ik vind het wel vermoeiend hoor ik ben erg moe en ik wil haar zo graag de aandacht geven die ze verdiend

één jaar geleden

Och ellende dit 😂😂 ben vanacht al 2 of 3 keer naar de wc geweest... en inmiddels ook weer plafond dienst 🙄. Ergens zo moe zijn maar dan toch nu klaar wakker zijn🥴 Ik herken dit wel van het derde trimester, maar of ik dit het eerste trimester gehad heb, weet ik niet zo goed meer geloof ik😂😂 Ben wel weer ontzettend aan het dromen😅🤯 rust ik nou ook niet echt lekker van uit ofzo🤦🏼‍♀️🤣

één jaar geleden

Pffff hier echt mega last van hoofdpijn! Anderen ook last hiervan? Ik herken dit niet van de 1e🤯 @rebecca hier ook echt last van die stomme levensechte dromen🤣