203 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Marenne

Hier ook 2e op komst. Ons zoontje is van november 2020 en zal 3,5 zijn als ...
Hier exact hetzelfde. De baby tijd was echt zo makkelijk voor ons. Eten slapen poepen😂 maar de peuter tijd: oh my God!!! Slapen gaat nog steeds fantastisch, maar die energie, alles is nee en driftbuien had hij. Nu is het weer rust in de tent. En de perfecte tijd

één jaar geleden

Ik ben ik medisch en de vorige keer ook. Bij mijn zoon vond ik het vreselijk in het ziekenhuis. Statisch en voelde me een patiënt plus het was Corona tijd. Nu bij deze zwangerschap al twee keer in het ziekenhuis geweest en wat een verschil!!! Super lieve gynaecologen. Ik ervaar het nu heel anders en ben opgelucht. Dit keer heb ik wel contact gezocht met een verloskundige praktijk waarbij ik meedoe met centering pregnancy ofzo

één jaar geleden

Reactie op Ishaya

Ik ben ik medisch en de vorige keer ook. Bij mijn zoon vond ik het vreselij ...
Wat goed! Fijn dat het nu zoveel fijner voelt al. En slim dat je ook gewoon lekker bij zo'n groepje aansluit. Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook cp gedaan en er zaten er meerdere bij mijn groep die medisch waren en dus verder onder controle stonden in het ziekenhuis. Maar dat maakt echt helemaal niks uit. Nog steeds contact met die groep, volgende week staat er zelfs een meeting gepland met alle kindjes om hun 1e verjaardagen samen te vieren😄

één jaar geleden

Vandaag 1e echo eindelijk. Heb er zin in en toch is het ook weer spannend. Hopelijk ziet alles er goed uit!

één jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij zijn ook zwanger van ons 2de kindje. Ons zoontje is van 27 augustus 2022. 12 oktober heb ik mijn eerste echo.

één jaar geleden

Reactie op Ishaya

Hier exact hetzelfde. De baby tijd was echt zo makkelijk voor ons. Eten sla ...
Tja ze zeggen vaak makkelijke baby = lastige peuter, lastige baby = makkelijke peuter. Was bij ons geen woord aan gelogen haha

één jaar geleden

Reactie op lobkee

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij zijn ook zwanger van ons 2de kindje. ...
Wat leuk, mijn zoontje scheelt maar een paar dagen met jouw zoontje en wij hebben 11 oktober de eerste echo.

één jaar geleden

Reactie op Lace

Wat leuk, mijn zoontje scheelt maar een paar dagen met jouw zoontje en wij ...
Oh wat leuk! Ja bij mijn eerste zoontje was ik gestopt met de pil en we hadden zoiets we zien wel en toen was ik zwanger na 3 maanden en nu was ik weer gestopt met de pil en zwanger binnen 2 maanden. Dus het moet nog steeds echt landen bij mij en ik vind het spannender dan de eerste keer. 😅 jij geen klachten tot nu toe ?

één jaar geleden

Hoi allemaal, Vanmorgen hebbdn we de 1e echo gehad. Ik dacht dat ik 7 weken zou zijn, maar het bleek 6 weken. Gelukkig wel een kloppend hartje gezien (met moeite, maar toch). Nu ik weer thuis ben en erover nadenk vind ik het wel gek en spannend. Ik dacht namelijk rij duidelijke symptomen te hebben rond de ovulatie en als ik daar vanuit ga zou ik toch wel iets verder moeten zijn en zou het maximaal een halve week mogen schelen, geen hele. Maar ja.. Ik heb geen ovulatietest gebruikt en mijn cyclus was enigzins onregelmatig (maar niet super erg). Dus ik weet het allemaal niet zeker. Heeft iemand dit ook zo gehad? Ik vind het heel spannend nu. Gelukkig wel volgende week terug voor extra echo. Maar ik zit me nu ook zenuwachtig te maken omdat, stel dat dit een miskraam wordt... We gaan volgende week vrijdag trouwen. Dus dat zou wel heel erg vervelend zijn als ik daar dan mee te maken heb. Ik had daar nog helemaal niet hij stilgestaan. Was meer aan denken: als ik dan maar niet hele misselijk ben of wat als mijn jurk ineens erg strak zit ofzo 😅 Maar dat zou ik toch liever hebben.

één jaar geleden

Reactie op Dee89

Hoi allemaal, Vanmorgen hebbdn we de 1e echo gehad. Ik dacht dat ik 7 weken ...
Wat heeft de verloskundige gezegd dan? Bij een onregelmatige cyclus kan de innesteling ook langer zijn.

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Wat heeft de verloskundige gezegd dan? Bij een onregelmatige cyclus kan de ...
Oh dat wist ik niet. Ze zei er verder nog niks over, alleen dat het er voor nu goed uit zag. Het is puur dat ik er nu zelf over zit te malen omdat ik in de war raakte ivm dat ik dacht mijn ovulatie gemerkt te hebben op 23 / 24 augustus.

één jaar geleden

Hallo hier ook zwanger van de 2e. Helaas liep ons zwanger traject niet zoals we wilde en hebben we bijna 4 jaar gedaan om goed zwanger te worden (1 bbz en 1 miskraam). We zijn nu ook zwanger geworden middels ICSI. Ons zoontje is nu 5 jaar. Tis nu wel leuk dat hij het echt mee maakt en ook straks lief kan helpen. Hier nog meer mensen die veel leeftijdsverschil hebben tussen kindjes?

één jaar geleden

Reactie op Dee89

Wij hebben dit nieuws ook gekregen bij ons was het verschil net iets meer dan een week en hebben te horen gekregen dat we ons moesten voorbereiden op slecht nieuws (90% zeker). Maandag ook extra echo en duurt zo lang. Maar snap dat het helemaal spannend is met het oog op je bruiloft. Succes en sterkte!

één jaar geleden

Reactie op Merel1234

Wij hebben dit nieuws ook gekregen bij ons was het verschil net iets meer d ...
Jij ook veel sterkte..

één jaar geleden

Reactie op Anna1723

Hallo hier ook zwanger van de 2e. Helaas liep ons zwanger traject niet zoal ...
Hoii, ja tussen deze zwangerschap (nu 5+2 ) en mijn dochter zit 7 jaar.. mijn dochter is na twee jaar aan vruchtbaarheidsbehandelingen geboren dmv IUI .. Nu na 7 jaar toch nog spontaan zwanger mogen worden dus een heel mooi cadeautje 😍

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Wat heeft de verloskundige gezegd dan? Bij een onregelmatige cyclus kan de ...
Ik ben wel heel benieuwd wat de reden hiervan zou zijn dan, hoor het graag ☺️

één jaar geleden

Reactie op Anna1723

Hallo hier ook zwanger van de 2e. Helaas liep ons zwanger traject niet zoal ...
Hier begonnen toen zoontje 3,5 was, na 8 maanden een mk en nu na 12 maanden weer zwanger. Hij zal dus net 5 zijn bij de geboorte. Had liever iiiiiets minder tijd ertussen gehad maar het loopt nu eenmaal zoals het loopt. Groot voordeel is dat hij vrij zelfstandig zal zijn tegen die tijd en misschien wel heel graag voor de baby wil ‘zorgen’ en dat is denk ik ook wel leuk/fijn 🙂.

één jaar geleden

Reactie op Dee89

Ik was bij mijn eerste ook een kleine week teruggezet, mijn cyclus was super stabiel en ook ovulatie gemerkt dus vond dat toen ook raar. Maar de zwangerschap is verder normaal verlopen. Dat opmeten op een echo is ook niet zo accuraat als je t mij vraagt, het is maar net hoe ze klikken en een millimeter verschil maakt al uit.

één jaar geleden

Reactie op Merel1234

Dank je wel. En wat naar. Echt zoveel onzekerheid. Mijn vriend en ik hadden het er net nog over en wij denken allebei dat het waarschijnlijk niet goed is. Het klopt gewoon niet. Ik had ook op 7 september echt een knaltest van jewelste. Dat zou toch ook niet logisch zijn als ik dan pas net aan een week zwanger was geweest.

één jaar geleden

Reactie op Merel1234

Jij ook veel sterkte. We mogen nog een beetje duimen dat 't goedkomt maar denk idd ook zeker voorbereiden op slecht nieuws.