10 Reacties

2 maanden geleden

Kunnen het misschien wormpjes zijn?

2 maanden geleden

Reactie op LisanneSeinen

Kunnen het misschien wormpjes zijn?
Geen idee ik dacht altijd dat wormpjes wit waren, of niet? Dit is trouwens heel erg ingezoomd, zonder in te zoomen zijn t soort stippen en 1 sliert..

2 maanden geleden

Reactie op Ikieee

Geen idee ik dacht altijd dat wormpjes wit waren, of niet? Dit is trouwens ...
Ja die zijn wit inderdaad, dan weet ik het niet

2 maanden geleden

Ja wormpjes zijn wit. Heb geen idee wat dit is.

2 maanden geleden

Mijn dochter kreeg ineens groene poep en daardoor heb ik veel opgezocht over de verschillende kleuren babypoep en erover gebeld met huisarts/consultatiebureau en ben ook bij de kinderarts geweest. Ik ben zelf overigens geen arts of medicus! Zwarte stukken of slierten kunnen duiden op oud bloed, maar kan ook heel goed door ijzer in de kv komen. In ieder geval wel heel goed dat je morgen een afspraak hebt, neem de luier of deze foto mee en dan kun je het meteen bespreken. Zwarte ontlasting is altijd een reden om contact op te nemen met een arts, heeft de huisarts me aangeraden.

2 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Mijn dochter kreeg ineens groene poep en daardoor heb ik veel opgezocht ove ...
Stelt me wel iets gerust dat ijzer verhaal! Ze krijgt ook nu iets meer KV ivm verhuizing, dus zou me niet verbazen als t dan daardoor komt.. Nja goed morgen afspraak staan dan weet ik t zeker!

2 maanden geleden

Haar? (Zie ik hier regelmatig 😂) of misschien van een knuffeltje/boekje/speelding?

2 maanden geleden

Al bananen-hapjes gegeven? Dat kan het ook zijn namelijk!

2 maanden geleden

Reactie op Ikieee

Stelt me wel iets gerust dat ijzer verhaal! Ze krijgt ook nu iets meer KV i ...
Hoe is het afgelopen vandaag? 😊

één maand geleden

Reactie op mmwp

Al bananen-hapjes gegeven? Dat kan het ook zijn namelijk!
Mijn zoontje van 4 maanden heeft gisteren een bananen hapje op en vandaag deze ontlasting met donkere slierten!