12 Reacties
4 maanden geleden
Ja, hormonen... 🙃. Als je niet graag deo gebruikt vind ik Nuud wel heel goed. Dat voorkomt de zweetgeur en beter voor de oksels. Ik gebruik dat nu liever omdat ik niet graag deo spuit met babytje en borstvoeding...
4 maanden geleden
Hoort erbij, vooral bij mn eerste stonk het ook echt enorm dat er gewoon misselijk van werd. Dit is zodat de baby je kan ruiken en herkennen en weet waar de melk is, zit er mooi tussenin natuurlijk ;). Heb zelf geen tips helaas, maar het gaat gelukkig vanzelf na een tijdje wel weer over
4 maanden geleden
Omg ja vreselijk. Ik moet echt elke ochtend douchen want ik walg van mijn eigen geur. En dan nog geen half uur later stink ik alweer naar frikandel speciaal. Echt heel goor. Mijn kraamzorg zei dat babies het lekker vinden ruiken en mama herkennen aan de geur. Hoe dan 😵💫😆 maar omdat ik weet dat geur zo belangrijk is voor babies wil ik ook geen bodybutter of mijn parfum opdoen. Echt afzien haha. Gelukkig ruiken anderen mij niet (of ze zijn te beleefd om te bevestigen dat ik stink naar curry-ui 😆)
4 maanden geleden
Van the ordinary glycolic acid kopen! Elke ochtend en avond als je huid het aankan met een wattenschijfje deppen over je oksels, ik doe zelf ook onder m’n borsten en in de liezen. Merk veel minder zweetgeurtjes!! Daarna gebruik ik innd ook loveli deo kokos!