12 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb dit ook 2 weken gehad, werd er helemaal gek van. Ligt aan je hormonen gaat vanzelf weer over

4 maanden geleden

Ja, hormonen... 🙃. Als je niet graag deo gebruikt vind ik Nuud wel heel goed. Dat voorkomt de zweetgeur en beter voor de oksels. Ik gebruik dat nu liever omdat ik niet graag deo spuit met babytje en borstvoeding...

4 maanden geleden

Hoort erbij, vooral bij mn eerste stonk het ook echt enorm dat er gewoon misselijk van werd. Dit is zodat de baby je kan ruiken en herkennen en weet waar de melk is, zit er mooi tussenin natuurlijk ;). Heb zelf geen tips helaas, maar het gaat gelukkig vanzelf na een tijdje wel weer over

4 maanden geleden

En anders deo van Loveli. Echt super fijn en werkt juist ook heel erg tegen hormoonzweet.

4 maanden geleden

Yep, ook gehad bij mijn 1e en nu weer. Na een half jaar werd het minder maar ging bij mij pas echt over na een jaar. Odorex deo werkt bij mij goed. 1e half jaar 2x per dag, daarna weer terug naar 1x per dag.

4 maanden geleden

Omg ja vreselijk. Ik moet echt elke ochtend douchen want ik walg van mijn eigen geur. En dan nog geen half uur later stink ik alweer naar frikandel speciaal. Echt heel goor. Mijn kraamzorg zei dat babies het lekker vinden ruiken en mama herkennen aan de geur. Hoe dan 😵‍💫😆 maar omdat ik weet dat geur zo belangrijk is voor babies wil ik ook geen bodybutter of mijn parfum opdoen. Echt afzien haha. Gelukkig ruiken anderen mij niet (of ze zijn te beleefd om te bevestigen dat ik stink naar curry-ui 😆)

4 maanden geleden

Ik gebruik sinds kort de deo van Loveli die is echt heel fijn en ruik mezelf helemaal niet meer!

4 maanden geleden

Van the ordinary glycolic acid kopen! Elke ochtend en avond als je huid het aankan met een wattenschijfje deppen over je oksels, ik doe zelf ook onder m’n borsten en in de liezen. Merk veel minder zweetgeurtjes!! Daarna gebruik ik innd ook loveli deo kokos!

4 maanden geleden

Reactie op Elm0

Omg ja vreselijk. Ik moet echt elke ochtend douchen want ik walg van mijn e ...
Haha, frikandel speciaal. Zo herkenbaar! Mijn vriend zegt soms dat de slaapkamer ruikt naar de snackbar 😂

4 maanden geleden

Ik stink ook enorm pff, komt inderdaad door de hormonen

4 maanden geleden

Had ik ook een weekje, nu weer weg.

4 maanden geleden

Hier ook een loveli deo fan. Echt nergens last meer van!