59 Reacties

één maand geleden

Ik dacht ook dat ik zo ongeveer 7 weken was dus vorige week echo, leeg vruchtzakje, ik zou 4/5 weken moeten zijn met wat we op de echo zagen. Dit klopte ook wel met wat de clearblue test aangaf alleen was mijn menstruatie ook eind juli. Ik had sowieso de afgelopen maanden mijn ongesteldheid niet op orde. Nu volgende week weer een echo😊

één maand geleden

Ik had vanochtend ook mijn eerste echo. Ze gaf inderdaad aan dat je bij een onregelmatige menstruatiecyclus, het moeilijk zelf kunt uitrekenen. Ook als de menstruaties niet goed zijn bijgehouden, is het moeilijk om het goed uit te rekenen. Ik gebruikte zelf de app flo, al 5 jaar om mijn menstruaties bij te houden en ik heb een regelmatige cyclus. Dus bij mij klopt het precies, ik dacht 8,5 weken te zijn en dat klopte precies.

één maand geleden

Reactie op Martha24

Ik had vanochtend ook mijn eerste echo. Ze gaf inderdaad aan dat je bij een ...
Ja ik heb de Flo app ook! En die rekende mijn eisprong ook op 14 aug. + ik had ovulatietesten gedaan rond die datum en die waren allemaal dik positief. Daarom vind ik het extra verwarrend.

één maand geleden

Reactie op Mei2025🧡

Ja ik heb de Flo app ook! En die rekende mijn eisprong ook op 14 aug. + ik ...
Ja, ik kan me zeker voorstellen dat het verwarrend is. Ik weet er ook niet veel van af maar ik lees op internet dat het zelf schatten, iets ingewikkelder in mekaar zit als je gemiddelde cyclus langer dan 28 dagen is. Het uitrekenen vanaf de laatste menstruatie is gebaseerd op een cyclus van 28 dagen waardoor het anders is als je cyclus langer is. Een andere factor is natuurlijk ook de dag van bevruchting, de app geeft een schatting van de ovulatie aan maar het kan natuurlijk ook twee dagen later gebeuren of juist eerder. Verwarrend inderdaad

één maand geleden

Reactie op Martha24

Ja, ik kan me zeker voorstellen dat het verwarrend is. Ik weet er ook niet ...
Ja klopt ook allemaal wel! Is ook lastig met een onregelmatige cyclus. Ik had ook wel een paar dagen verschil verwacht, maar 10 dagen is toch wel heel veel..

één maand geleden

Ik was 100% zeker van mijn eisprong omdat ik onder behandeling ben bij een kliniek. Hier betekende dat helaas niks goeds. Gezien je niet 100% weet wanneer je eisprong geweest is, kan het ook zeker de goede kant op gaan. Toitoi!

één maand geleden

Hi! Ik ben vorige week vrijdag ook teruggezet in weken. Volgens mijn berekening was ik 7+4, maar het vruchtje had de grootte van 6+1. Ik ben er niet gerust op.. zover te worden teruggezet… ik heb vrijdag een nieuwe echo. Arts zei dat het alle kanten op kan…. Ik houd maar vast aan het kloppende hartje dat we gezien hebben. Hopelijk valt het positief uit.

één maand geleden

De innesteling komt bij de een toch later dan bij de ander? Zit het verschil daar niet in? Dat de innesteling pas laat was bij jou?

één maand geleden

Reactie op MV93

De innesteling komt bij de een toch later dan bij de ander? Zit het verschi ...
Hmm ja, maar hoe kan ik dan wel nog 2 dagen voor mijn NOD al een positieve test hebben? Ik zou die dag dan mijn instelling pas hebben gehad als ik het op die manier moet terugrekenen..

één maand geleden

Reactie op Mei2025🧡

Hmm ja, maar hoe kan ik dan wel nog 2 dagen voor mijn NOD al een positieve ...
Ik testen inderdaad 6 dagen voor NOD positief dus dat kan heel goed

één maand geleden

Reactie op Mei2025🧡

Hmm ja, maar hoe kan ik dan wel nog 2 dagen voor mijn NOD al een positieve ...
En was zeker van me eisprong door de ovulatie testen dan kan je positief testen 10 dagen na eisprong

één maand geleden

Reactie op Mei2025🧡

Hmm ja, maar hoe kan ik dan wel nog 2 dagen voor mijn NOD al een positieve ...
Ohja, hmm.. ik weet niet hoe snel die na innesteling positief kan zijn

één maand geleden

Hier vandaag ook teruggezet van 7 naar 6+1

één maand geleden

Vandaag ook terug gezet, na tweede echo. Vandaag 6w2d, terwijl ik 7w5d moest zijn. Dit wist ik door echo 2 weken geleden. Ik moest geen hoop hebben van de gynaecoloog. Maar bij jou is dit je eerste echo dus dan zou ik erop vertrouwen en wachten tot je zekerheid hebt na tweede echo. Hoop houden 😊

één maand geleden

Reactie op LM10

Vandaag ook terug gezet, na tweede echo. Vandaag 6w2d, terwijl ik 7w5d moes ...
Hoezo geen hoop dan?

één maand geleden

Reactie op LM10

Vandaag ook terug gezet, na tweede echo. Vandaag 6w2d, terwijl ik 7w5d moes ...
Hoezo zei ze dit? Kon ze nog geen kloppend hartje vinden? Het vreemde bij mij was dat ik op 28 augustus al een positieve test had, dus de innesteling had toen wel een week eerder al moeten plaatsvinden, ik had zelfs toen ook een beetje spotting. Als ik dan reken zou ik echt op 8 weken móeten zitten, vind het zo eng..

één maand geleden

Reactie op Mei2025🧡

Hoezo zei ze dit? Kon ze nog geen kloppend hartje vinden? Het vreemde bij m ...
Wel een kloppend hartje gezien vandaag. Maar vruchtje is te klein volgens de termijn. Twee weken geleden was de vruchtzak 5w6d en nu twee weken later meet het vruchtje 6w2d. Loopt dus 10 dagen achter. Heel jammer.. Ja ik begrijp je zorgen zeker! Ik zou ook stress hebben, maar misschien heb je heel vroeg na je eisprong positief getest? Blijven hoop houden hoe lastig ook 😊

één maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Hoezo geen hoop dan?
Vruchtje loopt nu 10 dagen achter op groei, vergeleken met de echo van 2 weken geleden. Ik had nu toch echt een vruchtje moeten zien die minstens 7 weken was. Wat in mijn geval niet zo was spijtig genoeg..

één maand geleden

Reactie op LM10

Vruchtje loopt nu 10 dagen achter op groei, vergeleken met de echo van 2 we ...
Oh je zag helemaal geen vruchtje of iets.. wat vervelend zeg... heel verl sterkte toegewenst

één maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Oh je zag helemaal geen vruchtje of iets.. wat vervelend zeg... heel verl s ...
Oh sorry ik lees verkeerd maar niet groot genoeg