11 Reacties

9 maanden geleden

Jaa heb ik ook was eerst ook nog geen 5 kilo zit nu ineens op de 12. Ik denk ook veel vocht vasthouden enzo

9 maanden geleden

Reactie op Jojske

Jaa heb ik ook was eerst ook nog geen 5 kilo zit nu ineens op de 12. Ik den ...
Gek he! Wat je zegt klopt sowieso. Merk het vooral in de ochtend en zodra ik bewogen heb (niet te veel uiteraard) is het minder. Ik zal voor de lol vanmiddag/later op de dag nog eens wegen, kijken of dat verschil maakt

9 maanden geleden

Jaa sochtends ist erg met de handen voeten helemaal stijf en t kindje komt het meest aan in de laatste weken dus die tellen ook mee denk 300 gram per week ofzo

9 maanden geleden

Reactie op Jojske

Jaa sochtends ist erg met de handen voeten helemaal stijf en t kindje komt ...
Klopt inderdaad! Zodra je even in beweging bent geweest is het meteen minder. Met je voeten omhoog liggen helpt trouwens ook tegen vocht in benen

9 maanden geleden

Ik kwam de laatste weken aldoor 1,5 kilo aan maar deze week had ik gewoon 2,3 kilo erbij😬

8 maanden geleden

Ik schrok net best wel dat ik op de weegschaal stond. In 8 dagen tijd ben ik blijkbaar 3,5 kilo aangekomen😬 Ik snap er niks van en heb zelfs minder trek gehad deze week vergeleken met andere weken. Ben nu 36 weken en 1 dag zwanger en in totaal nu 16,6 kilo aangekomen.

8 maanden geleden

Reactie op Mei2001

Ik schrok net best wel dat ik op de weegschaal stond. In 8 dagen tijd ben i ...
Zou het misschien (deels) vocht kunnen zijn? Ik ben in 2 dagen 1kg aangekomen en ik heb echt ineens veel last van dikke voeten/enkels/onderbenen. Bij mijn eerste zwangerschap hield ik nog meer vocht vast en ik kwam ook echt in korte tijd heel veel aan.

8 maanden geleden

Reactie op Queenie97

Zou het misschien (deels) vocht kunnen zijn? Ik ben in 2 dagen 1kg aangekom ...
Jaa dat zou ook nog wel kunnen, alleen houd ik niet echt heel veel vocht vast denk ik.

8 maanden geleden

Ik had dit juist in trimester 2. De kilo's vlogen er met gemak 1 kilo per week aan. Nu sinds 30 weken maar 1.5 kilo aangekomen. Mijn verloskundige zei dat het gemiddelde vaak toch wel wordt behaald (ik zit nu op bijna 16 kilo) en dat de baby neemt wat die nodig heeft. Het kan dus zijn dat jou groeispurt pas in trimester 3 komt als die niet in trimester 2 is geweest.

8 maanden geleden

Het lijkt alsof nu ook wat sneller aankom maar hebt ook echt problemen met mijn stoelgang en hou nu ook vocht vast wat ik eerst niet had.

8 maanden geleden

Had ik vorige zwangerschap ook. Nu ben ik al wat zwaarder dus gaat het iets minder snel. Ik heb ook echt een rommelende maag de hele dag dus het hoort er gewoon bij denk ik!