11 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Jojske
Jaa heb ik ook was eerst ook nog geen 5 kilo zit nu ineens op de 12. Ik den ...
Gek he! Wat je zegt klopt sowieso. Merk het vooral in de ochtend en zodra ik bewogen heb (niet te veel uiteraard) is het minder. Ik zal voor de lol vanmiddag/later op de dag nog eens wegen, kijken of dat verschil maakt
8 maanden geleden
Reactie op Mei2001
Ik schrok net best wel dat ik op de weegschaal stond.
In 8 dagen tijd ben i ...
Zou het misschien (deels) vocht kunnen zijn? Ik ben in 2 dagen 1kg aangekomen en ik heb echt ineens veel last van dikke voeten/enkels/onderbenen. Bij mijn eerste zwangerschap hield ik nog meer vocht vast en ik kwam ook echt in korte tijd heel veel aan.
8 maanden geleden
Ik had dit juist in trimester 2. De kilo's vlogen er met gemak 1 kilo per week aan. Nu sinds 30 weken maar 1.5 kilo aangekomen. Mijn verloskundige zei dat het gemiddelde vaak toch wel wordt behaald (ik zit nu op bijna 16 kilo) en dat de baby neemt wat die nodig heeft. Het kan dus zijn dat jou groeispurt pas in trimester 3 komt als die niet in trimester 2 is geweest.
8 maanden geleden
Had ik vorige zwangerschap ook. Nu ben ik al wat zwaarder dus gaat het iets minder snel. Ik heb ook echt een rommelende maag de hele dag dus het hoort er gewoon bij denk ik!