30 Reacties

één maand geleden

Ik als alles goed gaat 12 mei

één maand geleden

Ben ik 1 mei uitgerekend

één maand geleden

Hier is het 8 of 9 mei. Helemaal zeker weet ik het ook niet. Ons zoontje is 3 weken te vroeg geboren. En vanwege een eerdere keizersnede laten ze mij nooit verder lopen dan 39 weken. Ik gok zelfs maximaal 38. Dan wordt het ook een april baby.

één maand geleden

Het is nog erg pril allemaal, maar als het goed gaat en mijn berekening klopt zou ik op moederdag voor de eerste keer mama worden 🥰🍀

één maand geleden

9 mei hier 😁

één maand geleden

Volgens mijn berekening hier ook 10 mei! Wanneer hebben jullie de eerste echo staan?

één maand geleden

Ik 11 mei, me dochter is 13 weken te vroeg geboren.

één maand geleden

Wat leuk! Ik ben als alles goed gaat ook 10 mei uitgerekend ☺️Dit zal denk ik niet veranderen omdat ik door een terugplaatsing met IVF zwanger ben geraakt 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Anolia

Volgens mijn berekening hier ook 10 mei! Wanneer hebben jullie de eerste ec ...
Ik weet het nog niet zijn er vrijdag achter gekomen dus toen de verloskundige een bericht gestuurd en die hebben nog geen contact opgenomen

één maand geleden

Gefeliciteerd!! Jaa ik volgens de berekening ook 10 mei! Zo’n anderhalf jaar geprobeerd dus we zijn zo ontzettend blij! Het is ons eerste kindje ❤️

één maand geleden

Ik rond 8-9 mei waarschijnlijk. 23 september eerste echo staan, duurt nog zo lang 😩🙈

één maand geleden

Ik ook 10 mei uitgerekend! Leuk! 27 september pas de eerste echo, kan niet wachten. De vorige zwangerschap was een missed abortion bij de eerste echo dus extra spannend dit keer.

één maand geleden

Reactie op dannyck31

Ik als alles goed gaat 12 mei
Hier ook 12 mei 🍀

één maand geleden

Ik ook 10 mei🤍

één maand geleden

Reactie op Anolia

Volgens mijn berekening hier ook 10 mei! Wanneer hebben jullie de eerste ec ...
24 September!✨

één maand geleden

Reactie op DNLG

Ik rond 8-9 mei waarschijnlijk. 23 september eerste echo staan, duurt nog ...
Ik rond 2-3 mei maar ook 23 september pas de eerste echo. Echt aftellen maar het duurt zo lang!🫣

één maand geleden

5 mei!! Ben zo zenuwachtig voor deze komende weken

één maand geleden

Reactie op Immie 🩷

Ik rond 2-3 mei maar ook 23 september pas de eerste echo. Echt aftellen maa ...
Wat leuk dat we dezelfde dag echo hebben!! Ik dacht eerst ook 3 mei maar omdat ik een lange cyclus heb (tussen 31-35 dagen) is het dus wss pas 8-9 mei maar laat de echo mooi staan haha.

één maand geleden

10 mei als alles goed verloopt haha

één maand geleden

5 mei😄