9 Reacties

18 dagen geleden

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je hebt maandag je echo gehad en alles zag er goed uit, maar nu maak je je zorgen of?

18 dagen geleden

Waar maak je je precies zorgen om? Je hebt een week geleden nog een goede echo gehad, probeer daar aan vast te houden! Ik snap je volledig want het is gewoon heel spannend de eerste weken maar mij is verteld om het echt los te laten en op je af te laten komen. Je kan of weken lang stressen of gewoon proberen te genieten 💜 misschien dat andere vrouwen hier een mooie echo hebben gehad met 10 weken en met je zouden kunnen delen maar je kan ook op bijvoorbeeld Google opzoeken hoe het er bijvoorbeeld een beetje uit zou moeten zien

18 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je hebt maandag je echo gehad en alle ...
Neee aankomende maandag heb ik weer een echo me termijn vorige week was me 9 e week lees overal dat ook fout kan gaan 10e week vandaar

18 dagen geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Neee aankomende maandag heb ik weer een echo me termijn vorige week was me ...
De kans dat het fout gaat, na een goede echo. Is minder dan 2%. Ik weet niet op welke sites je dat leest, maar lijkt me slim om er niks meer over op te zoeken als je hier gevoelig voor bent. De kans op een miskraam wordt per week kleiner.

18 dagen geleden

Reactie op 💜

Waar maak je je precies zorgen om? Je hebt een week geleden nog een goede e ...
Ik zie net je andere topic dat je je ook al zorgen maakte om de echo foto. Alles ziet er mooi uit op de echo en het beeld kan verschillen per vrouw en of het bijvoorbeeld vaginaal of via de buik is gedaan. Ik kan je echt alleen maar als tip geven om vertrouwen te hebben in je eigen lichaam en niet te veel te stressen, is niet goed voor je lichaam!

18 dagen geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Neee aankomende maandag heb ik weer een echo me termijn vorige week was me ...
Je moet denk ik stoppen met topics lezen. Ik merk ook aan mezelf dat ik onzeker word door bepaalde dingen die ik lees.

18 dagen geleden

Thnx dames zal denk ik verlopenige niks gaat lezen hier en wel dingen in me dagboek zeten

18 dagen geleden

Je hebt een goede echo gehad. Heb vertrouwen. Je hebt er op dit moment geen invloed op.

18 dagen geleden

Reactie op bobbi123

Je hebt een goede echo gehad. Heb vertrouwen. Je hebt er op dit moment geen ...
Dankje wel zal wel goed komen 🩷💙