23 Reacties

Fijn he! Gefeliciteerd! Ik ben nu 13 weken en merk nu pas hoe gespannen ik was 😅. Durfde gister voor het eerst een rompertje te kopen en aan meer mensen te vertellen. Lijkt erop dat we nu voorzichtig mogen gaan genieten waar iedereen het over heeft 😉

vorig jaar

Ah nu begint het genieten meid!🤰🏼

vorig jaar

Hier ook vandaag de 12 weken bereikt!🥰❤️

vorig jaar

Ik begrijp je opluchting ♥️ voor mij was de 12 weken ook echt een vreugdemomentje na een intensief fertiliteitstraject, en nu lekker genieten 🥰 opeens lijkt het ook wel snel te gaan, niet? Gewoon al bijna in t 2e trimester!

vorig jaar

Gefeliciteerd! Ik ben nu 12+6, maar durf nog niet echt blij te zijn aangezien ik pas morgen de 12 weken echo heb en dus nu niet weet of baby het nog allemaal goed doet haha morgen zal een opluchting zijn ☺️

vorig jaar

Reactie op lottek91

Hier ook vandaag de 12 weken bereikt!🥰❤️
Dus ook 18 mei uitgerekend? Wat fijn dit hè! Voelt alsof ik jarig ben of alsof het bijna kerstmis is, echt een feestdag

vorig jaar

Reactie op zeratje

Gefeliciteerd! Ik ben nu 12+6, maar durf nog niet echt blij te zijn aangezi ...
Heb termijn echo al gehad dus ik weet al dat alles goed is. Vandaag een extra pret echo om dit te vieren

vorig jaar

Ik heb bijna hetzelfde maar dan na IUI. Ook 18 mei uitgerekend!! Ik heb 12 nov de 13 weken echo, de termijn echo al gehad bij 10+2

vorig jaar

Reactie op WishWish

Ik heb bijna hetzelfde maar dan na IUI. Ook 18 mei uitgerekend!! Ik heb 1 ...
Geweldig gevoel toch!!

vorig jaar

Reactie op Johanna0901

Ik begrijp je opluchting ♥️ voor mij was de 12 weken ook echt een vreugdemo ...
Nou week 11 ging zoooo traag, echt, 11+1, 11+2, leek geen eind aan te komen. Dus blij dat ik nu op dit punt ben!

vorig jaar

Geweldig gevoel toch!!
Ja zeker.. na om en nabij 5 jaar vroege miskramen en ellende eindelijk!! Ik zie dat jij een extra pretecho hebt ingepland en ik denk nu alleen maar had ik dat ook maar gedaan..🤔🤔🤔 Ga je het ook bekend maken of heb je dat al gedaan? Ik ga het vandaag aan mijn broertje vertellen, had ik al eerder willen doen maar het kwam telkens niet uit!

vorig jaar

Gefeliciteerd nu genieten 🥰🥰🥰

vorig jaar

Gefeliciteerd! Hier vandaag ook 12 weken en de 18e uitgerekend na een vroege miskraam in juli. Zo blij nu hier te zijn❤️

vorig jaar

Gefeliciteerd!!! Ik ben over 3 daagjes 12 weken. Na een intensief traject met fsh-injecties. Week 11 gaat indd sloom! Wij had met 11w1d de termijnecho en gaan t vandaag aan de rest vertellen (een deel van de familie wist het al).

vorig jaar

Reactie op zeratje

Gefeliciteerd! Ik ben nu 12+6, maar durf nog niet echt blij te zijn aangezi ...
Succes 🤞🏻 met de echo is spannend maar alles komt en is goed 👍🏻

vorig jaar

Gefeliciteerd 🥳 ja de 12 weken grens is magisch. Ik heb 14 vroege miskramen gehad. En ben nu gezegend 😇 met mijn derde baby. Mijn en onze laatste kindje. Het blijft altijd bijzonder en spannend na de termijn echo komt de 13 weken echo, de 20 weken echo, levensvatbaar vanaf 24 en dan ga ik pas genieten, nog niet echt iedere week tel ik de overleveringskansen. Je bent nog slank wow 🤩 had ik met mijn meiden, nu een jongen en plof haha 😛

vorig jaar

Gefeliciteerd! En fijn dat alles goed gaat. De termijnecho ook gehad? Ik was gisteren ook 12 weken (18mei uitgerekend). Echt zo fijn. Ik weet niet of het tussen de oren zit maar ik voel me gelijk een stuk beter. Ik had vandaag voor het eerst zin in koffie sinds 10weken!

vorig jaar

Oh herkenbaar ja, nu 14 weken, maar bij die 12 viel er toch echt een last weg na ook heel aantal vroege miskramen. Fijn he!

vorig jaar

Yaaaaay 12 weken vandaag! Waarom lucht dat toch extra op ofzo😂 ben nog wel aan t wachten op de uitslag van de nipt... toch nog heel even spannend!

vorig jaar

Ja vandaag ook 12 weken! Toch voelt het nietecht als een mijlpaal. Ik had een goede termijn echo met 10+4. Dus dat voelt als lang geleden en mijn 13 weken echo duurt nog een week, dus het voelt also ik dan pas weer bevestiging heb dat alles goed is.