23 Reacties
vorig jaar
Fijn he! Gefeliciteerd!
Ik ben nu 13 weken en merk nu pas hoe gespannen ik was 😅. Durfde gister voor het eerst een rompertje te kopen en aan meer mensen te vertellen. Lijkt erop dat we nu voorzichtig mogen gaan genieten waar iedereen het over heeft 😉
vorig jaar
Ik begrijp je opluchting ♥️ voor mij was de 12 weken ook echt een vreugdemomentje na een intensief fertiliteitstraject, en nu lekker genieten 🥰 opeens lijkt het ook wel snel te gaan, niet? Gewoon al bijna in t 2e trimester!
vorig jaar
Reactie op lottek91
Hier ook vandaag de 12 weken bereikt!🥰❤️
Dus ook 18 mei uitgerekend? Wat fijn dit hè! Voelt alsof ik jarig ben of alsof het bijna kerstmis is, echt een feestdag
vorig jaar
Reactie op zeratje
Gefeliciteerd! Ik ben nu 12+6, maar durf nog niet echt blij te zijn aangezi ...
Heb termijn echo al gehad dus ik weet al dat alles goed is. Vandaag een extra pret echo om dit te vieren
vorig jaar
Reactie op WishWish
Ik heb bijna hetzelfde maar dan na IUI. Ook 18 mei uitgerekend!!
Ik heb 1 ...
Geweldig gevoel toch!!
vorig jaar
Reactie op Johanna0901
Ik begrijp je opluchting ♥️ voor mij was de 12 weken ook echt een vreugdemo ...
Nou week 11 ging zoooo traag, echt, 11+1, 11+2, leek geen eind aan te komen. Dus blij dat ik nu op dit punt ben!
vorig jaar
Geweldig gevoel toch!!
Ja zeker.. na om en nabij 5 jaar vroege miskramen en ellende eindelijk!! Ik zie dat jij een extra pretecho hebt ingepland en ik denk nu alleen maar had ik dat ook maar gedaan..🤔🤔🤔
Ga je het ook bekend maken of heb je dat al gedaan? Ik ga het vandaag aan mijn broertje vertellen, had ik al eerder willen doen maar het kwam telkens niet uit!
vorig jaar
Gefeliciteerd 🥳 ja de 12 weken grens is magisch. Ik heb 14 vroege miskramen gehad. En ben nu gezegend 😇 met mijn derde baby. Mijn en onze laatste kindje. Het blijft altijd bijzonder en spannend na de termijn echo komt de 13 weken echo, de 20 weken echo, levensvatbaar vanaf 24 en dan ga ik pas genieten, nog niet echt iedere week tel ik de overleveringskansen. Je bent nog slank wow 🤩 had ik met mijn meiden, nu een jongen en plof haha 😛
vorig jaar
Oh herkenbaar ja, nu 14 weken, maar bij die 12 viel er toch echt een last weg na ook heel aantal vroege miskramen. Fijn he!
vorig jaar
Ja vandaag ook 12 weken! Toch voelt het nietecht als een mijlpaal. Ik had een goede termijn echo met 10+4. Dus dat voelt als lang geleden en mijn 13 weken echo duurt nog een week, dus het voelt also ik dan pas weer bevestiging heb dat alles goed is.