5 Reacties

8 dagen geleden

Geen ervaring mee maar wil jullie heel veel sterkte en moed wensen. Ik hoop dat alles goed uitpakt voor jullie ❤️

8 dagen geleden

Jeetje wat heftig zeg. Goed dat jullie voor de 13 weken hebben gekozen en er niet pas bij 20 weken zijn achtergekomen dan kunnen jullie nog rustig nadenken wat jullie willen. Ik had vanmorgen ook de 13 weken echo en ze zagen dat één beentje korter was dan de ander dus ik moet ook vervolgonderzoek. Nu is dat natuurlijk niet zo heftig als het nieuws wat jullie hebben gekregen maar ik snap wel een klein beetje de onrust en onzekerheid die erbij komt kijken. Ik wens jullie heel veel sterkte toe met de beslissing.

8 dagen geleden

Heel heftig om dit mee te maken. Mijn zus heeft dit meegemaakt met haar zoontje. Hier kwamen ze met de 20weken echo achter dat hij 1 kamerhart had. Geboren en ook echt wel kritiek geweest. Hij heeft net de laatste operatie gehad omdat het zo goed met hem ging konden ze het uitstellen ipv binnen 2 jaar. Hij hoopt in december 6 te worden. Heerlijk mannetje, en echt genoeg energie❤ ik kan je verder niet helpen met een keuze en je niet opbeuren. Maar miss verlicht het iets dat het ook positief kan eindigen.

7 dagen geleden

Wat enorm heftig. Zelf geen ervaring, maar mijn zusje kreeg hetzelfde nieuws bij de 13 weken echo begin dit jaar. Zij hebben toen met heel veel pijn in hun hart besloten de zwangerschap af te breken, omdat zij dit leven niet wilden voor hun kindje (meerdere operaties met alle risico’s van dien, lagere levensverwachting, altijd de angst dat het mis gaat, harttransplantatie en idd ook niet mee kunnen sporten net als alle kinderen). Ik snap dat jullie er helemaal kapot van zijn, het is echt super heftig nieuws en je staat ineens voor een beslissing die je helemaal niet wilt maken en waarin er geen goede of foute keuze is. Ik wens jullie in ieder geval heel veel kracht ❤️

7 dagen geleden

Ik heb er geen ervaring mee maar wil jullie wel sterkte wensen. Wat een heftige periode zeg! Welke keuze jullie ook maken, je neemt als ouder de beste keuze voor je kindje ❤️