6 Reacties

8 dagen geleden

Ik was vandaag nog bij de echo voor de 2e keer mijn dochtertje meegenomen en ging super goed! Heb gewoon een boekje voor haar meegenomen en ze vermaakte zich prima. 😄 desnoods even een filmpje zou ik zeggen haha

8 dagen geleden

Onze zoon is alle 3 de echo's meegeweest! Het scheelt dat wij bij de verloskundige zitten die in elke echokamer ook een speelhoek heeft. Zo vermaakt hij zich prima en hij vindt het ook leuk om te kijken op het schermpje.

8 dagen geleden

Onze dochter is ook altijd mee. Bij ons is in de echoruimte een speelhoek waar ze zich altijd vermaakt. Misschien kan je even vragen of dat daar aanwezig is? Anders voor de zekerheid zelf wat speelgoed meenemen, desnoods geef je even een filmpje op je mobiel.

8 dagen geleden

Tuurlijk kan je kindje mee! Ik gaf m’n telefoon met kinder YouTube aan m’n zoontje.. hij heeft niet eens doorgehad wat er werd bekeken bij mama🤣

8 dagen geleden

Mijn dochter is ook meegeweest bij de eerste echo, kan prima! Neem zijn favoriete speelgoed mee dan heeft hij vast wel wat te doen. En anders even informeren bij het ziekenhuis

7 dagen geleden

In de kinderwagen en dan vast zetten? Ik had mijn dochter ook mee, maar die liep daar lekker rond.