Hoi hoi
Ik ben Oumayma 22 jaar en ben er een paar dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik heb een dochtertje van 10 maanden. Als ik beval is ze dus rond de 1,5 jaar oud. Ik maak me enorm zorgen om de volgende dingen:
- We hebben namelijk een een slaapkamer appartement (dochter slaapt ook langs mij in bed, want in haar eigen bedje word ze elk uur wakker).
- mijn dochter krijgt nog (live)borstvoeding en wil eigenlijk nog helemaal niet stoppen.
- ik heb bij de zwangerschap van me dochter een HG zwangerschap gehad, had letterlijk 0 energie en ben super bang dat ik straks geen energie heb voor mijn dochtertje. (Momenteel nog geen klachten, buiten gevoelige tepels)
- mijn dochter valt alleen in slaap op me borst en kan dus niet alleen in slaap vallen (beetje teveel verwend door mama馃珷)
- ben ook enorm bang hoe ik de aandacht eerlijk moet gaan verdelen馃ズ
Er zijn nog tig andere dingen waar ik me zorgen om maak maar dit zijn beetje de grootte dingen. Hebben jullie tips/tricks voor mij en/of (positieve) ervaringen die jullie met mij kunnen delen??? I really need it.
Ik ben wel enorm blij weer zwanger te zijn en dat me dochter een grootte zus word. Het was ook niet gepland en we zijn echt voorzichtig geweest maar het had zo moeten zijn. Ben enorm dankbaar om weer een kindje te mogen dragen maar toch wel weer enorm spannend馃き