55 Reacties

één maand geleden

Reactie op himan

Omg!Ik ook a.s. donderdag met 6+4 maar pas om 14:15😭 Ik heb er een goed ge ...
Ik bedoel wachtweken na ovulatie 😁*

één maand geleden

Reactie op jessy91

A.a donderdag met 8.6 donderdag om 13.30
Hier precies hetzelfde, ook met 8.6☺️

één maand geleden

Hier ook donderdag om 10:00 uur. Ik had ergens gedacht, omdat het onze tweede is, dat ik minder onzeker en zenuwachtig zou zijn. Niets is minder waar haha. Ik heb ook weinig klachten, dus haal van alles in m’n hoofd of het wel goed zit allemaal. ☺️

één maand geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Bij intake maken ze volgens mij in het begin altijd een echo🥰
Bij de praktijk waar ik zit helaas niet. Moest eigenlijk 20 september al, maar kreeg helaas griep. Dus verplaatst. Toen had ik er iig geen gekregen want ze zei al aan de tel 'voor een echo is het nog wat te vroeg'. Geloof dat het hier standaard vanaf een week of 10 is. Eerste echo van mijn jongste was ook pas met 11+3 weken.

één maand geleden

Hi hier ook morgen de echo! Zoals het nu lijkt ben ik dan 7.3weken. Helaas duurt morgen ook nog wel even want we hebben hem pas om 20:30 🫢

één maand geleden

Ik ook! Om 11:00 uur en als het goed is 6+5. Zo benieuwd 😃

één maand geleden

Ik ook morgen! We hebben hem gelukkig al om 8.35! Zwanger van de tweede, maar toch ook weer spannend. Als het goed is morgen 8+5, ben benieuwd!

één maand geleden

Veel succes vandaag dames💓💓💓

één maand geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Veel succes vandaag dames💓💓💓
Dank je, jij ook heel veel succes vandaag!

één maand geleden

Hier is alles helemaal goed 😁😁 kloppend hartje gezien, minimensje is 0.9 cm wat ook klopt met de termijn. Wij zijn zoooo blij 🤗🤗

één maand geleden

Reactie op maria-167

Hier is alles helemaal goed 😁😁 kloppend hartje gezien, minimensje is 0.9 ...
Wow wat fijn🥰🥰🥰

één maand geleden

Hier net de echo gehad! Ik zou nu 6 weken zijn volgens vk. Er was echt maar een mini stipje te zien. Wel een kloppend hartje. Ze stelde me gerust, dat alles er goed uit zag, maar helemaal gerust ben ik toch niet.. Ik dacht toch iets verder te zijn en naar mijn idee moet er ook met 6 weken al meer te zien zijn. gelukkig mag ik over 2 weken terug komen!

één maand geleden

Ik heb net ook een echo gehad ik dacht zelf 6+5 dagen te zijn maar vk denkt minder ver omdat het vruchtje vrij klein is. We zagen een heel mooi sterk kloppend hartje wat volgens haar heel goed is maar jeetje toch weer wat onzekerheid erbij. Vruchtje is nu 4,38mm staat er. Over 2 weken mogen we weer.

één maand geleden

Heeeeel fijn deze update dames! Ik begrijp dat het spannend is om iets minder ver te zijn. Gelukkig heel fijn de kloppende hartjes! Wij mogen over een uur en ik ben zo zenuwachtig ineens dat ik misselijk ervan word😭

één maand geleden

Reactie op himan

Heeeeel fijn deze update dames! Ik begrijp dat het spannend is om iets mind ...
Ohhh ik had zo'n buikpijn voordat ik naar binnen mocht 😂 Nu is dat gelukkig over. Veel plezier en succes! 😊

één maand geleden

1 week teruggezet naar 5,5 ipv 6,4wkn en geen hartactie. Volgende week woensdag terug voor een nieuwe echo. Ulgh zoooo slopend dit😭

één maand geleden

Bij ons ook goed nieuws! Precies 9 mm (7+0 weken) en stevig kloppend hartje 💓💙💓💙 Enorme opluchting 🍀🍀🍀

één maand geleden

Reactie op himan

1 week teruggezet naar 5,5 ipv 6,4wkn en geen hartactie. Volgende week woen ...
Oh wat spannend zeg…! Ik duim met je mee!!!! Volgens mij begint hartje pas met 5,5/6 weken te kloppen. 🍀

één maand geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Bij ons ook goed nieuws! Precies 9 mm (7+0 weken) en stevig kloppend hartje ...
Zoooo fijn!!!! En thanks voor je reactie. Fingers crossed

één maand geleden

Hier was alles goed! 1 dag vooruit gezet naar 8+3❤️. Termijn echo op 17 oktober