55 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op himan

1 week teruggezet naar 5,5 ipv 6,4wkn en geen hartactie. Volgende week woen ...
Spannend! Nog geen kloppend hartje bij dit termijn kan heel goed. Ik duim mee voor een mooi kloppend hartje volgende week!馃崁

茅茅n maand geleden

5+6 vandaag en een kloppend hartje gezien! Zo opgelucht, heb daar eerst moeten brullen.

茅茅n maand geleden

Echo gehad. 8.5 dagen alles goed

茅茅n maand geleden

Bij ons ook alles goed! Precies 10mm, 7 weken. Zo鈥檔 spannend moment! 馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op Emmy W

5+6 vandaag en een kloppend hartje gezien! Zo opgelucht, heb daar eerst moe ...
Aww snap ik! Helemaal na het lezen van je verhaal. Ik ben heel blij voor je鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Net echo gehad van 7-4 weken naar 6-3 weken gezet! Maar hartje was duidelijk zichtbaar. 8-10 de nieuwe dan hoop ik dat we kunnen juichen

茅茅n maand geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Bij ons ook goed nieuws! Precies 9 mm (7+0 weken) en stevig kloppend hartje ...
Ik was gisteren ook 7+0 en 9,2 mm. Heeeel erg bijzonder

22 dagen geleden

Reactie op himan

1 week teruggezet naar 5,5 ipv 6,4wkn en geen hartactie. Volgende week woen ...
Morgen weer echo maar pas om 16:10 uur! Ik houd jullie op de hoogte馃槶鉂わ笍

22 dagen geleden

Reactie op himan

Morgen weer echo maar pas om 16:10 uur! Ik houd jullie op de hoogte馃槶鉂わ笍
Succes!! 馃崁

22 dagen geleden

9+4 nu toen echo had 9 weken en 7 okt termijnen echo

22 dagen geleden

Reactie op himan

Morgen weer echo maar pas om 16:10 uur! Ik houd jullie op de hoogte馃槶鉂わ笍
Heel veel succes! 馃崁馃挄

21 dagen geleden

Reactie op himan

Morgen weer echo maar pas om 16:10 uur! Ik houd jullie op de hoogte馃槶鉂わ笍
Lieve dames, we hebben een kloppend hartje gezien馃槶鉂わ笍 de kleine is gegroeid van 3mm naar bijna 8mm en ben nu geschat op 6+4. In januari ging het met 7 weken mis dus het blijft spannend moet ik zeggen

21 dagen geleden

Reactie op himan

Lieve dames, we hebben een kloppend hartje gezien馃槶鉂わ笍 de kleine is gegroeid ...
Geweldig! Gefeliciteerd en lekker van genieten. Probeer het een beetje los te laten (makkelijk gezegd i know). Dit is erg positief dus probeer je daar aan vast te houden鉂わ笍

14 dagen geleden

Hi dames, ben ik weer! Helaas heb ik een miskraam gehad vandaag met 7+4. Op 7+0 licht bloedverlies maar we zagen op de echo nog steeds een sterk kloppende hartje zoals bij 6+4 dus opgelucht. Bloeding zou minder moeten worden maar werd helaas alleen maar meer. Ik hield me nog vast aan de gunstige statistieken als je al een kloppend hartje hebt gezien maar het mocht niet baten. Vakantie in Duitsland eerder afgebroken om vandaag om 19:45 uur een echo te hebben maar vruchtje verloren om 18 uur. Het zag er precies zo uit zoals de miskraam in januari alleen dan wat groter. Ik ben nog niet verdrietig maar ben nu vooral opgelucht dat de rollercoaster voorbij is van geen hartactie, naar wel hartactie, naar licht bloedverlies, naar nog steeds kloppend hartje naar meer bloed en ineens stolsels en krampen. Ben ook opgelucht dat mijn lijf het goed en snel heeft opgeruimd want op de echo net zag je helemaal niets meer. Met pijn in mijn hart zal ik deze mei-groep verlaten. Geen gemini baby 鈾婏笍 maar het wordt iets anders moois ooit. Ik wens jullie allemaal een mooie en voorspoedige zwangerschap toe en bedankt voor het meeleven de afgelopen weken in deze rollercoaster馃 Heel veel liefs

12 dagen geleden

Reactie op himan

Hi dames, ben ik weer! Helaas heb ik een miskraam gehad vandaag met 7+4. Op ...
Heel veel sterkte馃ス馃槩馃挀馃挀馃挀馃挀