6 Reacties

2 maanden geleden

Hee hee ! Wat super verdrietig…. Ik heb een super vergelijkbaar verhaal. 17 juni een miskraam gehad met net 4 weken… Na 3 dagen bloeden waren wij al snel weer begonnen met seks. Alleen ik merkte wel dat het die maand niet gelijk raak hoefde te zijn, voelde er niet klaar voor. Ik werd 17 juli ongesteld ‘ zoals mijn verwachte cyclus’ en heb de ovulatie testen van clearblue digitaal gebruikt! 10 augustus een licht positieve test! En nu al bijna 5 weekjes zwanger 😍 Het komt goed 🍀 echt 🥹

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. 27 juni heb ik ook een miskraam gehad. Vond dat heel heftig. Ik heb zo een vier dagen flink gebloed. Mijn man en ik zijn het eigenlijk daarna gelijk weer gaan proberen. Werd alleen precies op 27 juli weer ongesteld. Heb na mijn miskraam ook een aantal testen in huis gehaald om te kijken wanneer ik geen hcg meer in mijn lichaam had zodat ik zeker wist wanneer het weer raak was dat ik niet hoefde te twijfelen aan mijn tests. Maar nu 15 augustus weer een positieve test.

2 maanden geleden

Ik heb ook geen idee wat mijn cyclus is. Heb een vroege miskraam gehad maar testen geven nog steeds positief aan... Ovulatietesten heeft nu dus ook geen nut 😔

één maand geleden

Wat vervelend en verdrietig om mee te maken. Zelf heb ik 4 miskramen gehad en het beste is (hoe vervelend ook) om rustig op jouw cyclus te wachten. Laat ook controleren of echt alles weg is, bij mijn 3e miskraam zat er nog een stukje weefsel wat na een maand allemaal pas weg was. Daarna moet de cyclus nog op gang komen. Neem de tijd en rust voor jezelf want je hebt te maken gehad met allerlei hormonen en emoties. Jij voelt aan wanneer het weer goed/fijn voelt om weer te proberen om zwanger te worden. Heel veel sterkte!

één maand geleden

Wat een verdrietig nieuws. Sterkte. Hier ook in 1x raak en dat werd in juni een miskraam na 10 weken. Ik was er mentaal snel bovenop en na de echo om te kijken of ik schoon ben bleek ik een dubbele eisprong te hebben. Beide eierstokken oculeerden. Geen 1 was raak, mentaal was ik er dus bovenop maar lichaam nog even in de war. Het lukte die poging ook niet, de poging erna lukte ook niet, maar die poging daarna was het gelijk weer raak en nu 6 weken in verwachting 😊 veel succes en ik hoop dat het snel weer mag lukken!

één maand geleden

Na het stoppen met de pil in mei ben ik er begin juli achter gekomen gelijk in verwachting te zijn. Bij 5 weken kreeg ik helaas miskraam klachten en bij 7 weken is ook bevestigd dat echt alles weg was. In augustus weer een eigen menstruatie gehad en er nu afgelopen zaterdag er achter gekomen alweer pril zwanger te zijn🩷🩵. Het kan dus heel snel gaan!