29 Reacties

20 dagen geleden

Vandaag ook de eerste echo. Als het goed is 7,5 week. Ik heb wel wat gebloed de afgelopen 2 dagen wat mij erg onzeker maakte. Spannend, maar vooral heel veel zin in. Ik heb er een goed gevoel bij. Succes met wachten iedereen! En geniet ervan❤️

20 dagen geleden

Ik ook vandaag me eerste echo volgens menstruatie 8 +1

20 dagen geleden

Kan me voorstellen dat het dan nu extra spannend is . Ik hoop dat het nu goed zit! ❤ Ik heb vandaag ook de eerste echo, ben vandaag 8 weken.

20 dagen geleden

Zooo spannend allemaal hè! Ik nu 7+2. Hoop zo op een knipperend hartje. Succes vandaag 🍀

20 dagen geleden

Ik heb vandaag ook de eerste echo! Wel heel spannend. Als het goed is vandaag 8 weken, eerste zwangerschap. Succes allemaal vandaag 😘

20 dagen geleden

Spannend! Ik heb vandaag ook de eerste echo met 6+3 gezien de vorige keer ik een miskraam heb gehad. Hopelijk zit het voor iedereen goed 🍀

20 dagen geleden

Ik vandaag ook de eerste echo, ben 6+5, vorige zwangerschap was een bbz, geëindigd in een gescheurde eileider waardoor die verwijderd is, ben zo zenuwachtig

20 dagen geleden

Vandaag om 15.45 onze eerste echo, ben erg benieuwd. Maar ergens goed vertrouwen erin dat het goed zit. Want waarom zou ik anders zoooo ellendig zijn 🥹

20 dagen geleden

Net eerste echo gehad! Kleintje door het super! 8+5, mooi hartje en zagen een armpje bewegen🥰

20 dagen geleden

Reactie op Meid27

Ik vandaag ook de eerste echo, ben 6+5, vorige zwangerschap was een bbz, ge ...
Herkenbaar! Ik heb hetzelfde gehad, bij mij zat het goed deze week ❤️

19 dagen geleden

Met 6+3 een echo gehad, alles was goed, en het hartje klopt🥰❤️

19 dagen geleden

Wij ook vandaag einde van de dag! Heel spannend, want in mei hadden we slecht nieuws met de eerste echo. Merk dat ik een beetje trauma heb gekregen voor echo's...

19 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Wij ook vandaag einde van de dag! Heel spannend, want in mei hadden we slec ...
Heel veel succes

19 dagen geleden

Vanochtend een eerste echo gehad met 8 weken. Mijn man en ik grapten dat het een tweeling zou zijn, ik heb oa echt veel meer symptomen. Ga ik liggen, zien we twee vruchtzakjes...! 😱 maar de ene is leeg, de andere bevat een bewegend lijfje met kloppend hart, van 8 weken. Ik vind het toch wel even intens om te verwerken, eigenlijk een soort miskraam maar ondertussen ook wel 'goed' zwanger. En nu even toch extra spannend of het goed blijft gaan

19 dagen geleden

Reactie op Nini1234

Vanochtend een eerste echo gehad met 8 weken. Mijn man en ik grapten dat he ...
Oh jeetje wat schrikken inderdaad! Ik snap dat je zegt dat je hier even van moet bijkomen. Hopelijk blijft het goed gaan🍀

19 dagen geleden

Spannend! Ik heb met 6+4 al een echo gehad en die was prachtig, met een mooi kloppend hartje! As maandag weer een echo, ben dan 8+4 alweer 😁

19 dagen geleden

Mijn echo was niet goed het hartje klopte te traag. Zondag terug in de hoop dat het hartje sneller klopt anders betekent het niet veel goeds helaas

19 dagen geleden

Reactie op Mommy to be-26

Mijn echo was niet goed het hartje klopte te traag. Zondag terug in de hoop ...
Aaah wat vervelend! Hopelijk zondag een goed hartje 🍀🍀

19 dagen geleden

Een goede echo gehad, zoals mijn berekening 7+6. 31 oktober mijn termijnecho 🥰

19 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Wij ook vandaag einde van de dag! Heel spannend, want in mei hadden we slec ...
Gelukkig was het een goede echo: mooi hartje en termijn (7+2) klopte ook precies met mijn berekening. Toch durf ik denk ik pas blij te zijn als het kindje bij de volgende echo goed gegroeid is..