17 Reacties

één maand geleden

Misschien nog eens een gewone test doen, kijken hoe zichtbaar het tweede streepje is. Je zou nu met 5 weken zwangerschap wel echt een hele duidelijke test moeten hebben... anders denk ik dat het helaas geen goed nieuws is inderdaad 😔

één maand geleden

Reactie op sarah322

Misschien nog eens een gewone test doen, kijken hoe zichtbaar het tweede st ...
Ja ik ga zeker nog testen, want ik snap er niks van. Na 3 positieve in eens geen goede. Ik hoop dat het gewoon een slechte test was.

één maand geleden

Owjee, ik ben heel erg nieuwsgierig naar hoe het zal verlopen 😫😫 ik ben nu zelf 6 weeken

één maand geleden

Reactie op GezondeSpar802645

Owjee, ik ben heel erg nieuwsgierig naar hoe het zal verlopen 😫😫 ik ben n ...
Ooh wat spannend allemaal zeg! Wanneer mag je voor de eerste echo?

één maand geleden

Reactie op Rosana31

Ja ik ga zeker nog testen, want ik snap er niks van. Na 3 positieve in eens ...
Ja, lekker naar de kruidvat fietsen en een testje halen!

één maand geleden

Reactie op sarah322

Misschien nog eens een gewone test doen, kijken hoe zichtbaar het tweede st ...
Net naar de trekpleister geweest en twee testen gekocht. Ik had eerst de CB test gedaan met niet zwanger/zwanger maar dat was zwanger. Heb ik daarna met de weken indicator getest van CB en zegt deze niet zwanger. Snap er zo niks meer van. Maar even tot maandag wachten want ik heb dan nog Zo'n gewone CB test.

één maand geleden

Ik zou er nu een met twee lijntjes doen (roze) dan kijken hoe licht of donker het lijntje is? Wat verwarrend voor je!

één maand geleden

Ik heb dit gehad. Dat liep een aantal dagen daarna helaas uit op een miskraam.. Moest ook wachten tot het ging bloeden. 😔

één maand geleden

Reactie op Daphnee3

Ik heb dit gehad. Dat liep een aantal dagen daarna helaas uit op een miskra ...
Ach wat heftig is dat hé! Ik ga het ook maar afwachten.

één maand geleden

Reactie op sarah322

Misschien nog eens een gewone test doen, kijken hoe zichtbaar het tweede st ...
Ik was net weer terug gegaan naar de trekpleister ik dacht dan doe ik zo'n goedkope test van hun met indicator beetje verkeerde moment om te testen maar ik dacht voor de 5 euro kijk ik even wat die doet. Super licht de lijntjes maar wel zwanger en 2-3 weken wat ongeveer wel klopt. Dus ik laat het even zo en dan gaan we duimen dat ik na het weekend een duidelijke test heb met heldere strepen.

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Ik zou er nu een met twee lijntjes doen (roze) dan kijken hoe licht of donk ...
Ik was weer naar de trekpleister gegaan en heb een goedkope van hun eigen merk gedaan en daar had ik met indicator 2-3 weken wel lichte strepen omdat het wel een verkeerd moment was om te testen maar voor die €5 euro dacht ik om het even te testen.

één maand geleden

Reactie op Rosana31

Net naar de trekpleister geweest en twee testen gekocht. Ik had eerst de CB ...
Ik heb helaas hetzelfde gehad met de digitale testen de één gaf 1-2 weken aan de ander niet zwanger 3 dagen later een miskraam

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

Ik heb helaas hetzelfde gehad met de digitale testen de één gaf 1-2 weken a ...
Wat heftig zeg! 🌹

één maand geleden

Reactie op Rosana31

Ooh wat spannend allemaal zeg! Wanneer mag je voor de eerste echo?
Hi , ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik mag as donderdag voor de eerste echo. Dan zou het 7 weken moeten zijn 😣

één maand geleden

Hay lieve dames, Ik heb helaas een miskraam gehad vanmiddag een Echo gehad. Succes met jullie zwangerschap Liefs Rosana

één maand geleden

Ach wat heftig!! Heel veel sterkte gewenst!

één maand geleden

Reactie op Rosana31

Hay lieve dames, Ik heb helaas een miskraam gehad vanmiddag een Echo gehad. ...
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met het verwerken 😭🥺