96 Reacties
2 maanden geleden
Hi, hier ook 30 sept eerste echo om 11.30 uur. Van ons eerste kindje. Ik heb wisselende kwaaltjes. Misselijk steeds meer, moet echt optijd eten anders ga ik overgegeven. Veel dingen smaken me ook niet meer, zoals zuivel gaat niet goed op lege maag. Borsten doen ene dag meer zeer dan een andere dag. Ook ik heb soms echt heftige krampen in mijn buik(darmen? Baarmoeder?) (wel anders dan menstruatie hoor) maar ook dat wisselt per dag. Wel ben ik echt ontzettend moe! Niet te doen, nergens puff of zin in. Slaap elke dag ruim 12 uur en liefste tussen de middag nog een dutje, zo moe! Dus kwaaltjes zijn zeker aanwezig wisselt dus wel per dag wat ik ergens ook weer spannend vind!
2 maanden geleden
Reactie op Lumic2025
Hi, hier ook 30 sept eerste echo om 11.30 uur. Van ons eerste kindje. Ik he ...
Snap ik, die vermoeidheid is ook echt vreselijk. Ik moet zeggen dat ik ook al merk dat mijn hartslag in rust iets hoger is en dat hij soms van het lopen naar de wc al boven de 100 slagen per minuut zit. Ook merk ik dat ik al heel snel buiten adem ben
2 maanden geleden
Reactie op Lumic2025
Herkenbaar inderdaad. 2 trappen oplopen en sta te puffen alsof ik een marat ...
Mijn conditie is sowieso slecht maar van de bank naar de wc lopen zou niet een hartslag van boven de 100 slagen moeten opleveren馃ぃ馃ぃ
2 maanden geleden
Reactie op Vogelzang03
Ik heb ook last van die krampen zonder bloedverlies. Maakt mij ook heel onz ...
Haha, nou ik vind het ook een gezellig topic! Maar omdat we allemaal zo onzeker zijn komt het toch weer op die kwaaltjes 馃槀
Ik ga er overigens gewoon vanuit dat het allemaal goed komt met ons! 馃┑馃┓馃ぉ
2 maanden geleden
Reactie op Lumic2025
Hi, hier ook 30 sept eerste echo om 11.30 uur. Van ons eerste kindje. Ik he ...
Ah! Zelfde datum 茅n tijd! Tof 馃ぉ
2 maanden geleden
Ik ook 30 september 1ste echo om 17u. Het wachten lijkt eindeloos 馃檲 Vooral last van gevoelige borsten en heel snel een opgeblazen gevoel. Heb ik er allemaal voor over zolang ik die 30ste maar goed nieuws krijg. Eerste kindje hier en zo spannend. Gewoon heel onzeker omdat ik hoop dat alles goed gaat. Ik heb het ook heel lastig om niets tegen mijn omgeving te zeggen.
2 maanden geleden
10 oktober onze eerste echo.. vandaag ben ik 5 +3 wk erg spannend allemaal ook ons eerste kindje, ik voel me goed misselijk en heb last van mijn borsten en ben super vermoeid ook af en toe wat steekjes in mijn onderbuik maar goed hoort er allemaal bij :) ik voel me wel heel erg gelukkig
2 maanden geleden
Reactie op Marona2204
Haha, nou ik vind het ook een gezellig topic! Maar omdat we allemaal zo onz ...
Jaa dat os het beste!
2 maanden geleden
Reactie op Niso
Ik ook 30 september 1ste echo om 17u. Het wachten lijkt eindeloos 馃檲 Vooral ...
Hier ook eerste kindje, heel spannend!
2 maanden geleden
Ik ook 30/9 om 09.15! Tweede kindje! Bij m鈥檔 eerste alleen maar misselijk en overgeven en nu n茅rgens last van behalve wat gevoeligere borsten, puistjes en lichte bandenpijn. Enorm verschil tot nu toe!
2 maanden geleden
Ik heb ook op 30 september de eerste echo! Om 10:50 uur. Wat duurt dat wachten lang zeg! Ik weet nu twee weken dat ik zwanger ben, van ons derde kindje. De misselijkheid loopt bij mij op de laatste week. Eerst alleen als ik honger had, maar vandaag was ik een groot deel van de ochtend misselijk en speelt het nu ook weer op.
2 maanden geleden
Ik heb 30 september om 9:00 de 2e echo! Al een vroege echo gehad met 6w2d die er goed uit zag maar alsnog vind ik het erg spannend. Het zou ons 1e kindje zijn en ik voel me ondertussen aardig misselijk en moe 馃槄
2 maanden geleden
Ik keek enorm uit naar m鈥檔 echo maandag. Vandaag 6 weken. Helaas vanmorgen een miskraam gehad. Ben alleen maar aan het huilen. Ik wens jullie meer geluk.