32 Reacties

één maand geleden

Heb je een foto van de test?

één maand geleden

Reactie op nickylaane

Heb je een foto van de test?
.

één maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

.
Lijkt mij nog helemaal prima! Heb je de andere testen bewaard? Als je ze onder elkaar legt en een oploop ziet is het helemaal prima!

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Lijkt mij nog helemaal prima! Heb je de andere testen bewaard? Als je ze on ...
Jaa, heb ik bewaard is zeker een oploop. Het begon bij echt een tuurstreep. Naar dit. Alleen dit streepje heb ik al vanaf de 29e 🙈 dus maakt me wat onzeker.

één maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

Jaa, heb ik bewaard is zeker een oploop. Het begon bij echt een tuurstreep. ...
Koop bij Kruidvat de weken indicator

één maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

Jaa, heb ik bewaard is zeker een oploop. Het begon bij echt een tuurstreep. ...
Kost 6 euro ik had met deze test geen mooie oploop maar met die testen wel want er kwam steeds een weekje bij

één maand geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Kost 6 euro ik had met deze test geen mooie oploop maar met die testen wel ...
Ik heb clearblue digitaal al gedaan daar staat 2-3 En van die van kruidvat staat een streep bij t1 t2 t3 en t4🙈

één maand geleden

Ik ook nog niet knalknal hoor! Kan volgens mij best ook per persoon verschillen. Sommigen krijgen m pas op dag 18-22, sommigen al op 14 (nod). Je testje ziet er nu gewoon positief uit!

één maand geleden

Eigenlijk staat er nergens dat je een knaltest zou moeten hebben op een bepaalde datum, zwangerschapstesten zijn er om aan te geven dat je zwanger bent en een streep is een streep. Iedereen maakt op een ander tempo hcg aan, en tijdstip innesteling verschilt ook dus mijn hcg level op mijn nod is de jouwe niet en andersom. Dus laat je niet onzeker maken door te gaan vergelijken, of googlen, je bent gewoon hartstikke zwanger en de verloskundige kan je als enige vertellen of alles goed is. Xxxxx

één maand geleden

Vandaag ben ik 4+3 en heb me 3+ al te pakken🥳 😁

één maand geleden

Ik was gisteren 4.3 en hij gaf aan 4+ week 🫣 weet ook niet of dat oké is maar elk lichaam is anders dat zei mij verloskundige en de ene maakt heel snel heel veel hCG aan en de ander langzaam niks om je zorgen over te maken

één maand geleden

Ik had met 4+3 ook nog geen echte knaller. Met 4+5 had ik ineens een dye stealer. Zolang er een oploop te zien is hoef je je over de testen nog geen zorgen te maken. Iedereen maakt hcg aan op zn eigen tempo. Maar ik snap je onzekerheid heel goed. Probeer te genieten van het feit dat je zwanger bent 😘

één maand geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Ik was gisteren 4.3 en hij gaf aan 4+ week 🫣 weet ook niet of dat oké is m ...
Mag ik vragen welke test je gebruikt heb? Clearblue weekindicator gaat niet verder dan 3+🙈

één maand geleden

Ik heb met 5 weken ook geen knaller, maar hij loopt wel keurig op elke 2 dagen dus ik maak me niet zoveel zorgen zolang het netjes oploopt!

één maand geleden

Ik had 28 augustus (5 weken) een Clear blue gedaan en daar kwam 2-3 weken te staan, vandaag (5+4 weken) opnieuw een Clear blue gedaan in de hoop een 3+ te zien. Vandaag ook nog steeds 2-3 weken. Ik maak mij er best zorgen over om door een eerdere vroege mk.

één maand geleden

Reactie op Jeli97

Ik had 28 augustus (5 weken) een Clear blue gedaan en daar kwam 2-3 weken t ...
Ja het maakt heel erg onzeker 😓

één maand geleden

Reactie op Andrea 89

Mag ik vragen welke test je gebruikt heb? Clearblue weekindicator gaat niet ...
Kruidvat eigen merk

één maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

.
Heb je inmiddels wel een knaller? Ik heb dezelfde testen en nu met 5 week ook nog geen knaller. Maar wel oploop

één maand geleden

Reactie op Faysel

Heb je inmiddels wel een knaller? Ik heb dezelfde testen en nu met 5 week o ...
Vandaag niet meer getest maar dit was m gisteravond

één maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

Vandaag niet meer getest maar dit was m gisteravond
Dat is een mooie oploop 😘