32 Reacties

één maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

Vandaag niet meer getest maar dit was m gisteravond
Ziet er goed uit, gewoon niet meer testen nu :)

één maand geleden

Ik ben nu 4+2 en ook nog niet knal hoor! Maar prima test en al donkerder dan dat hij gisteren was

één maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

Vandaag niet meer getest maar dit was m gisteravond
Ah ja dit heb ik ook. Precies vergelijkbaar. Ik denk ook dat het aan de testen ligt hoor. Zolang er maar mooie oploop is. En nu lekker stoppen met testen

één maand geleden

Reactie op Jeli97

Ik had 28 augustus (5 weken) een Clear blue gedaan en daar kwam 2-3 weken t ...
Mijn echoscopiste vind de cb weken indicator belachelijk en snapt niet waarom ze bestaan zei ze. Brengt alleen maar onzekerheid mee en zegt niks volgens haar. Je bent zwanger of je bent het niet

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Mijn echoscopiste vind de cb weken indicator belachelijk en snapt niet waar ...
Hahaha nou goed om te horen.. en is ook zo - iedereen is ook anders dus waarom één (maat)staaf 😜

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Mijn echoscopiste vind de cb weken indicator belachelijk en snapt niet waar ...
Dat is fijn om te horen! Ik heb straks een vroege echo gepland staan (5+6) na wat bloedverlies vorige week een eerdere vroege MK. Hopelijk krijgen we goed nieuws! 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op Jeli97

Dat is fijn om te horen! Ik heb straks een vroege echo gepland staan (5+6) ...
Ja laat het ons weten!

één maand geleden

Is het de bedoeling dat je elke dag test na een positieve test te hebben gehad. Brengt voor mij heel veel stress met zich mee… mijn echo is pas op 3 sept🥲 5/5 uitgerekend.

één maand geleden

Reactie op Babydusty

Is het de bedoeling dat je elke dag test na een positieve test te hebben ge ...
Nee het is zeker niet de bedoeling maar heel veel vrouwen doen dat toch om de oploop te zien van de testen😊

één maand geleden

Reactie op Babydusty

Is het de bedoeling dat je elke dag test na een positieve test te hebben ge ...
Beter van niet zelfs, het is een vorm van (schijn) controle tot je de echo hebt gehad en duidelijkheid hebt. Maar het zegt eigenlijk helemaal niets. Dus als je het kan laten, zeker doen!

één maand geleden

Nou he he, vandaag naar eigen berekening 5+2 en eindelijk een knaller. Nu stop ik met testen😂 ik heb een langere cyclus vaak en dit is een verrassing dus ik ben ergens tussen de 4+5 en 6+2 weken gok ik. Ik denk 5+2 dus, maar gezien de late knaller kan ik ook minder ver zijn. Maar er is oploop gelukkig🤗

één maand geleden

Reactie op Sparklonn

Ja laat het ons weten!
Helaas was er gisteren niets te zien op de echo. Ik heb dus of een hele vroege miskraam gehad of we waren gewoon te vroeg. De echo werd uitwendig gemaakt, terwijl ik dacht dat het bij dit vroege termijn altijd inwendig zou moeten. Ik heb dinsdag 10 september opnieuw een echo, hopelijk gebeurd er een wonder en ziet het er allemaal goed uit.