9 Reacties

12 uur geleden

Ik heb er 3 en ben er heel erg blij mee. Voor de komende tijd ben ik klaar en ik hoef niet elke keer een nieuwe slaapzak aan te schaffen. Je kan ze evt ook via Vinted halen.

12 uur geleden

Ik heb hem aangeschaft, ik moet zeggen dat het een prima slaapzak is. Maar 4 seizoenen ben ik zelf niet helemaal mee eens. Je kan namelijk niet de mouwen erop zetten als dunnere slaapzak. En nog een nadeel hij is echt heel zwaar

11 uur geleden

Heel positief! En zelfs alleen met de herfstvariant aan heeft ze het warmer dan met een 3.5 tog van Hema. Ik heb er nu zelfs 2 aangeschaft 😊

11 uur geleden

Reactie op Sammii95

Ik heb hem aangeschaft, ik moet zeggen dat het een prima slaapzak is. Maar ...
Welke variant heb jij dat de mouwen er niet op of af kunnen? Dat kan nl wel door middel van ritsjes.

11 uur geleden

Wij hebben er drie. Erg blij mee. Ze slaapt nu leuk in de herfst variant met een romper eronder. Meer heeft zij niet nodig. 😊

11 uur geleden

Wij hebben er hier ook 1 gekocht voor onze dochter destijds, maar ik vind hem niet per se beter dan een slaapzak van de Hema van 3.5 tog. Ik zou hem nu dan ook niet meer kopen. Voor dat geld zoveel andere mogelijkheden 😬

10 uur geleden

Ik lees mee! Ook benieuwd. Onze zoon is een echte koukleum

9 uur geleden

Jaa heeeel tevreden mee! Ik heb er 2 overgenomen van mn zus (die kindjes heeft die niet meer in de slaapzak passen). Maar anders had ik ze zeker zelf willen aanschaffen!! 😍

9 uur geleden

Ohja, hij slaapt ook nu in de herfst versie. Nog niet de winterslaapzak er van gemaakt