Hoi,
Ik ben benieuwd of er moeders zijn die positief zijn over de 4 seizoenen slaapzaak van Puckababy in vergelijking met normale slaapzakken in verschillende TOG waardes. Onze dochter slaapt op een koude kamer en wil kijken of het de moeite waard is om er 1 aan te schaffen 😊
Ik heb er 3 en ben er heel erg blij mee. Voor de komende tijd ben ik klaar en ik hoef niet elke keer een nieuwe slaapzak aan te schaffen. Je kan ze evt ook via Vinted halen.
Ik heb hem aangeschaft, ik moet zeggen dat het een prima slaapzak is. Maar 4 seizoenen ben ik zelf niet helemaal mee eens. Je kan namelijk niet de mouwen erop zetten als dunnere slaapzak. En nog een nadeel hij is echt heel zwaar
Wij hebben er hier ook 1 gekocht voor onze dochter destijds, maar ik vind hem niet per se beter dan een slaapzak van de Hema van 3.5 tog. Ik zou hem nu dan ook niet meer kopen. Voor dat geld zoveel andere mogelijkheden 😬
Jaa heeeel tevreden mee! Ik heb er 2 overgenomen van mn zus (die kindjes heeft die niet meer in de slaapzak passen). Maar anders had ik ze zeker zelf willen aanschaffen!! 😍