399 Reacties
8 maanden geleden
Ik ben vandaag 38.2 savonds gister 2 oefen weeen gehad. Heb een weentimer maar het zeg niet door vandaag mn hele
Huis ondersteboven gehaald. Zou hij zich nu dan melden🐣🐣🐣🐣 voel me nog in top conditie 7 mei naar de gyneacoloog. Ik hoopte dat hij va daag geboren zou worden maar ik denk het niet💙 veder afwachten
8 maanden geleden
Reactie op Mommy’94
Vandaag precies 40 weken. Ze mag nu wel komen. Heb al 3 weken het gevoel da ...
Dit is wel herkenbaar
8 maanden geleden
Ik heb sinds gister constant harde buiken en momenteel ook enorme steken naar beneden. Ook zeker wel meer vermoeid en wat misselijk.. hoop dat dit een voorteken is, morgen wordt ik ook gestript dus ben benieuwd
8 maanden geleden
Reactie op Inverwchtjngvannummer2
Ik heb sinds gister constant harde buiken en momenteel ook enorme steken na ...
Dit heb ik ook! Alleen hier “pas” 38.2 .
Ben gezegend dat ik mij de hele zwangerschap redelijk fit heb gevoeld , maar nu ineens sinds week 38 stort ik in , gigantisch moe , buikpijn laag in mijn buik en echt gemene steken helemaal onderin mijn buik/lies/vagina
Ook een heel zwaar gevoel ..
ken dit helemaal niet van mijn eerdere zwangerschappen
8 maanden geleden
Ik ben vandaag 40 weken precies. Afgelopen dagen wel van alles gevoeld. Precies vandaag niks 😂
8 maanden geleden
Hier 40.2 en moet zeggen voel me beter als het 2de trimester tot week 35. Sinds vandaag af en toe wat maagpijn achtig iets maar vind het moeilijk te peilen want mijn dochter had gisternacht ook moeten spugen. Dan denk ik zal wel een virusje zijn🤣 morgen weer op controle en hopelijk kunnen ze dan strippen. Ik moet eind van de week al voor een seroniteits afspraak naar het ziekenhuis (echo en CTG) om te kijken of ze het nog fijn heeft.
8 maanden geleden
40+4 vandaag..🙋🏼♀️
Ik heb te veel tijd om na te denken en begin daardoor wat gespannen te raken.
Ik hoop gewoon dat ik snel van het wachtbankje af mag..🫣
8 maanden geleden
40.3 vandaaag en gisteren echt twee uur lang oefen weeën gehad, helaas niet doorgezet.. nog even wachten dus. Onze dochter kwam met 36.5 spontaan dus een heel ander verhaal ahahha
8 maanden geleden
Ook hier op het wachtbankje 40+3 vandaag. Al weken ‘s nachts voorweeën maar er zet niks door. Het viel me vanochtend wel op dat mijn buik lager lijkt te zitten en ik voel meer druk van onder. Word stiekem zenuwachtig aangezien ik toch wel een voorstander ben van de bevalling op een natuurlijk manier laten beginnen maar tot welke termijn…
8 maanden geleden
Hier ook op het wachtbankje.. 40/3 vandaag. Ben heel benieuwd hoelang het nog gaat duren! Hebben jullie er ook ‘last’ van dat iedereen zo geïnteresseerd is? 🤪 vind best lastig als mensen continu vragen of er al een baby is. Maar goed, ze bedoelen het goed!
8 maanden geleden
Reactie op Naomivanvna
Hier ook op het wachtbankje.. 40/3 vandaag. Ben heel benieuwd hoelang het n ...
Jaa ik heb best al wat berichtjes gekregen van of ze er al is. En echt niet weet de datum maar heb er ook geen geheim van gemaakt. Ene kant vind ik het super lief maar de andere kant is het ook heel irritant 😂
8 maanden geleden
Reactie op Jiske16
Vandaag ben ik 40+1 weken zwanger, ik merk dat ik het wachten nu wel echt z ...
Mijn man is ook na een weekje thuis weer aan het werk gegaan. Ik merk dat ik er zelf ook beetje “gestresst” over ben ofzo. Heb hem liever thuis maar ja dat gaat niet haha
8 maanden geleden
Vandaag 40+4 en er gebeurt nog helemaal niks 🙃 geen gerommel, geen oefenweeen niks. Kleine heeft het blijkbaar nog naar zijn/haar zin. Maar ben er wel klaar voor nu heb lang genoeg verlof gehad zonder baby
8 maanden geleden
Reactie op happyyyyy
Ik moet hier om lachen, dit zou mij namelijk ook overkomen 😂
Fijn dat er ...
Oh erg hè.. verloskundige uit bed gebeld, man wakker gemaakt na late dienst, moeder uit bed om op de andere kinderen te passen, heb maar niet gezegd wat mijn vermoedens zijn, want schaamde me kapot😂
8 maanden geleden
Hier 40+3 vandaag. We hebben vandaag met de verloskundige afgesproken dat we met precies 41 weken de eerste strippoging willen doen. Tot die tijd de kleine man toch zelf de kans geven om te komen. Al zo'n week of 2 af en toe oefenweeën en gerommel, maar soms ook weer een dag tussendoor niets. Zo spannend! We kunnen echt niet wachten om hem te ontmoeten 🥹
Verder doe ik niet zoveel meer. Ben zo moe. Dus lekker veel chillen nu het nog lekker kan ☺️