21 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb van te voren dadels gegeten en frambozenbladthee gedronken. Iedere dag een klein rondje gewandeld. Met 41 weken gestript en diezelfde nacht is mijn dochter geboren.

7 maanden geleden

Heb dadels gegeten, frambozenblad thee gedronken, fysiek actief gebleven en squats gedaan. Tot nu toe nog geen succes (40+3)

7 maanden geleden

Dadels en veel wandelen heeft niets gedaan. Denk alleen dat het strippen *iets* deed, wat pas kon bij 41+5 (daarvoor nog geen ontsluiting ). Baby kwam uiteindelijk op 41+6, volgens mij omdat ze er toen pas klaar voor was

7 maanden geleden

Ons kindje kwam spontaan met 41+3 :). Heb vertrouwen! Ze zeggen dat seks soms kan helpen. Maar geen idee of dit echt zo is

7 maanden geleden

Ik ben momenteel 41.2 weken. Ik eet al een tijdje dadels, drink frambozenblad thee en ik heb vanmiddag en een voetreflexmassage gehad en ben bij de acupunctuur geweest. Sindsdien heb ik een ander gevoel in mijn buik dus wie weet…

7 maanden geleden

Vandaag 41 weken zwanger van de eerste. Gister gekeken of ik kon worden gestipt. Helaas niet. Ananas en dadels gegeten. Oefeningen gedaan op de fitnessbal. Totzover geen resultaat.

7 maanden geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik een voetreflex behandeling gedaan op 40+6, die nacht is de bevalling begonnen. Of het anders ook was begonnen, weet je natuurlijk niet.

7 maanden geleden

41+1 gisteren gestript , nog geen baby

7 maanden geleden

Reactie op GezondeSpar802645

41+1 gisteren gestript , nog geen baby
Hier hetzelfde🥲

7 maanden geleden

Reactie op Hoihoi!!

Hier hetzelfde🥲
En nieuws ? Ik was vandaag nog een keer gestript, maar nog steeds niets

7 maanden geleden

Ik heb gekozen voor een inleiding met 40+3. Op zondag ballonnetje laten zetten. Een paar uur heftige krampen gehad. Volgende ochtend had ik 4 cm door het ballonnetje. Daarna werden mn vliezen gebroken en kreeg ik weeopwekkers toegediend. Lage dosis met elke keer een verhoging. Omdat deze kunstmatige weeën heftiger zijn dan als je het op de natuurlijke manier zou doen raad ik je sterk aan om zo snel mogelijk een ruggenprik te nemen. Ik belandde in een weeenstorm en morfine hielp niet genoeg en t was te laat voor een ruggenprik. Dat was intens. Om half 5 smiddags werd mijn zoontje geboren. Hopelijk helpt deze info jou iets maar als ik het dus opnieuw zou moeten doen kies ik voor alsnog de inleiding maar dan wel met goede pijnstilling.

7 maanden geleden

Seks 😄 Die nacht starten om 3u de weeen :)

7 maanden geleden

41.1 van 5de kindje (record) gisteren geprobeerd te strippen, maar zat potdicht.. dinsdag weer een poging

7 maanden geleden

Ik ben met 39 weken gestript. Daarnaast at ik regelmatig dadels en dronk ik frambozenbladthee. Ik luisterde ook elke avond via YouTube naar een meditatie die specifiek was voor het toelaten van de start van de geboorte. Uiteindelijk met 39+4 bevallen

7 maanden geleden

Vandaag met 41.0 eerste strippoging gehad. Zit nu met 2 cm ontsluiting dus dat is in iedergeval al iets. Met 41.2 naar het ziekenhuis voor extra controles en een 2e strippoging. Hopelijk gaat het binnenkort doorzetten. Heb in iedergeval besloten deze week echt nog een goede kans te geven en pas met 42+ in te laten leiden.

7 maanden geleden

Ik kreeg het advies van de verloskundige om 2 keer per dag te gaan kolven, eerst ene borst 10 min dan de andere. Elke keer kreeg ik 1-1,5 uur weeën. Op dag 2 bij de 2e keer kolven zette het door en begon de bevalling. Denk dat ik anders nog wel even had rondgelopen.

7 maanden geleden

Reactie op GezondeSpar802645

En nieuws ? Ik was vandaag nog een keer gestript, maar nog steeds niets
Ben dus gestript op 41 weken en 41.2 dat heeft allebei niks gedaan. Vannacht om kwart voor 5 is ons zoontje thuis geboren met 41.4🥰

7 maanden geleden

Reactie op Hoihoi!!

Ben dus gestript op 41 weken en 41.2 dat heeft allebei niks gedaan. Vannach ...
Zo blij dat het op natuurlijke wijze op gang kwam

7 maanden geleden

Reactie op Hoihoi!!

Gefeliciteerd!!

7 maanden geleden

Reactie op Hoihoi!!

Van harte gefeliciteerd 🤩🥳🎆👣