13 Reacties

één maand geleden

Hoihoi.. Toen ik 5+2 was stond hij op 3+ Ben je zeker dat je 5+3 bent?

één maand geleden

Klopt de Clearblue wekenindicatie altijd? Ik heb hem zelf gedaan en hij stond toen op 2-3 weken.

één maand geleden

Heb geen nieuwe clearblu test gedaan vandaar de vraag

één maand geleden

Bij mij met 5+3 nog 2-3 en met 5+5 ineens wel 3+ dus wacht gewoon nog even paar dagen af :) 3+ heeft echt 10x zoveel hcg nodig als 2-3 dus duurt even

één maand geleden

Klinkt logisch! Dankjewel voor je reactie

één maand geleden

Iedereen maakt op z’n eigen tempo hcg aan, dus vergelijk vooral niet met anderen en vertrouw op je eigen testen! Het kan altijd een beetje afwijken.

één maand geleden

Toen ik 5+0 was stond hij op 3+ Maar het ligt er maar net aan hoe snel je hcg aanmaakt. Bij de een is dit sneller dan bij de ander.

één maand geleden

Reactie op MaikeRN

Iedereen maakt op z’n eigen tempo hcg aan, dus vergelijk vooral niet met an ...
Dat is het ook zeker! Merkte dat ik me erg druk kon maken over de weken. Maar elk lichaam is ook anders

één maand geleden

Ik had met 4+4 een 3+

één maand geleden

Als je de uitleg leest die hoort bij de test staat er bij; als je als uitslag 2-3 krijgt je twee weken erbij optelt, idem dito hij 3+ weken betekend dit dat je 5 weken bent. Dat heeft te maken met dat je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie telt en niet vanaf de bevruchting, die twee weken krijg je er dus ‘gratis’ bij. Hopelijk beantwoord dit je vraag!

één maand geleden

Dankjewel!

één maand geleden

Bij mij was het bij 5+4 dat hij 3+ aangaf maar ik ben niet helemaal zeker van mijn eisprong dus kan ook 5+5 geweest zijn

één maand geleden

Ging net opnieuw testen met 5+5, gewoon overdag, en staat nu op 3+ dus fijne bevestiging van stijgende HCG level. Ik weet precies op welke dag ik zit omdat we fertiliteitstraject hebben gehad, dus weet de dag van bevruchting en terugplaatsing precies ☺️