55 Reacties

één maand geleden

Ik ben bij mijn dochter ook totaal niet misselijk geweest. De enige kwalen die ik had was vermoeidheid en in week 8 extreme hoofdpijn. Daarna op een paar kleine dingetjes na ook door de zwangerschap heen gevlogen. Nu ook soms meer vermoeid,soms beetje weeïg en vind sommige geuren nu echt extreem smerig, maar dat is het dan wel.

één maand geleden

Reactie op Lori97

Oh wat leuk, dan lopen we gelijk. Wanneer heb jij je eerst echo? Inderdaa ...
We lopen idd gelijk😝, spannend hoor! Ik heb mn eerste echo pas in de week van 23 september want dan zou ik richting de 8 weken zijn… en jij?

één maand geleden

hoi hoi, hier ook niet misselijk hoor ben nu 5+4. Heb er bij mijn vorige zwangerschap ook geen last van gehad. Sowieso weinig kwaaltjes. Ook geen gevoelige borsten. Ik merkte het aan een metaalsmaak ik mn mond, tintelende handen als ik geslapen heb en vooral smiddags’s vermoeider. Maar dat herken ik dus allemaal van mn 1e zwangerschap daarom wist ik gelijk dat ik weer zwanger ben.

één maand geleden

Bij mijn zoontje die nu 3,5 jaar is ben ik 3 dagen in week 9 misselijk geweest verder niet. Nu deze zwangerschap elke week 1 keer 🙃

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Lig per persoon ik heb sinds 2 dagen alleen misselijke gehad nu niet zo hee ...
ik ben ongever 6 weken en im ben vnv 1 wek heel erg miselijk en bij mij blijf bij 13 weken lang

één maand geleden

Reactie op Cicek2020

ik ben ongever 6 weken en im ben vnv 1 wek heel erg miselijk en bij mij bli ...
waat moet ik doen bij misleijk hijd mij erste zwanger shap vas ik elke daag bijna kn zikenhuis

één maand geleden

hoi ik ben erg mideliijk ele dag door al 7 dagen lang ik ben nuw 6 weken en mij test lat zien 3+ hievel weken ben je daan

één maand geleden

Reactie op Cicek2020

hoi ik ben erg mideliijk ele dag door al 7 dagen lang ik ben nuw 6 weken en ...
3+ is eigenlijk 5+, dus dar kan alles boven de 5 weken zijn. Dus 6 weken zou dan prima kloppen

één maand geleden

Ik ben 5+6 vandaag en heb ook geen last van misselijkheid. Alleen een beetje moe en gevoelige borsten. Ik snap je gevoel!

één maand geleden

Ik ben nu 7+3d en ben sinds de 4e week elke dag kots misselijk. 😭

één maand geleden

Ik heb dus ook echt 0 klachten. Ook geen gevoelige borste en niet misselijk of iets dergelijks. Heb toevallig vorige week bloed geprikt en HCG was zelfs iets hoger dan gemiddeld. En HCG schijnt er juist mede voor te zorgen dat je misselijk kunt worden. Maar ik vindt t ook wel spannend hoor maar ja tot nu toe lijkt alles dus gewoon prima te gaan. Ook zonder klachten (nu 6wkn)

één maand geleden

Ik heb ook echt precies hetzelfde als jij!

één maand geleden

Reactie op Hoihoi!!

Ik ben nu 7+1 weken en ook niet misselijk alleen heel erg moe.. mijn vorige ...
Precies dit heb ik ook!

één maand geleden

Ik had met 6+2 ook nergens last van! En precies op 7 weken op de een op de andere dag is de misselijkheid begonnen. Dus het kan elke dag veranderen! 🙈

één maand geleden

Ik ben in mijn vorige 2 zwangerschappen nooit misselijk geweest 😆.

één maand geleden

Reactie op babysparkles

3+ is eigenlijk 5+, dus dar kan alles boven de 5 weken zijn. Dus 6 weken zo ...
toen ik de tea de vas 3 september vas 3+ daan ben ik niw toch 6 weken en oar dagen toch maar ik ben sinds en wek heel rg miselijk elke daag bij mij erste zwanger was ik tod 12 weken zoo en mijn sohter is nuw 4 jaar dus bij deze ook erg

één maand geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik ben nu 7+3d en ben sinds de 4e week elke dag kots misselijk. 😭
ik ook bij mij negind ng erg vroeg bij 4 weken ng behin ik miselijk te worden 24/7 🫠

één maand geleden

Vanochtend is het overgeven helaas bij mij begonnen😬 6+6 vandaag..

één maand geleden

Hi! Ik ben ook niet misselijk, wel af en toe een beetje geweest maar nu is het weg (7+4 weken zwanger). Bij mijn vorige zwangerschappen was ik heel erg misselijk en ergens gaf dat wat zekerheid. Ik heb wel wat andere kwaaltjes maar het is prima te doen. Dinsdag de eerste echo, zo spannend!

één maand geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik ben nu 7+3d en ben sinds de 4e week elke dag kots misselijk. 😭
waat doe jij dan kun jij etten drinken