59 Reacties
2 maanden geleden
Ik ben bij mijn dochter ook totaal niet misselijk geweest. De enige kwalen die ik had was vermoeidheid en in week 8 extreme hoofdpijn. Daarna op een paar kleine dingetjes na ook door de zwangerschap heen gevlogen. Nu ook soms meer vermoeid,soms beetje weeïg en vind sommige geuren nu echt extreem smerig, maar dat is het dan wel.
2 maanden geleden
hoi hoi, hier ook niet misselijk hoor ben nu 5+4. Heb er bij mijn vorige zwangerschap ook geen last van gehad. Sowieso weinig kwaaltjes. Ook geen gevoelige borsten. Ik merkte het aan een metaalsmaak ik mn mond, tintelende handen als ik geslapen heb en vooral smiddags’s vermoeider. Maar dat herken ik dus allemaal van mn 1e zwangerschap daarom wist ik gelijk dat ik weer zwanger ben.
2 maanden geleden
Reactie op Cicek2020
hoi ik ben erg mideliijk ele dag door al 7 dagen lang ik ben nuw 6 weken en ...
3+ is eigenlijk 5+, dus dar kan alles boven de 5 weken zijn. Dus 6 weken zou dan prima kloppen
2 maanden geleden
Ik heb dus ook echt 0 klachten. Ook geen gevoelige borste en niet misselijk of iets dergelijks. Heb toevallig vorige week bloed geprikt en HCG was zelfs iets hoger dan gemiddeld. En HCG schijnt er juist mede voor te zorgen dat je misselijk kunt worden.
Maar ik vindt t ook wel spannend hoor maar ja tot nu toe lijkt alles dus gewoon prima te gaan. Ook zonder klachten (nu 6wkn)
2 maanden geleden
Ik had met 6+2 ook nergens last van! En precies op 7 weken op de een op de andere dag is de misselijkheid begonnen. Dus het kan elke dag veranderen! 🙈
2 maanden geleden
Ik ben in mijn vorige 2 zwangerschappen nooit misselijk geweest 😆.
2 maanden geleden
Reactie op babysparkles
3+ is eigenlijk 5+, dus dar kan alles boven de 5 weken zijn. Dus 6 weken zo ...
toen ik de tea de vas 3 september vas 3+ daan ben ik niw toch 6 weken en oar dagen toch maar ik ben sinds en wek heel rg miselijk elke daag bij mij erste zwanger was ik tod 12 weken zoo en mijn sohter is nuw 4 jaar dus bij deze ook erg
2 maanden geleden
Hi!
Ik ben ook niet misselijk, wel af en toe een beetje geweest maar nu is het weg (7+4 weken zwanger). Bij mijn vorige zwangerschappen was ik heel erg misselijk en ergens gaf dat wat zekerheid. Ik heb wel wat andere kwaaltjes maar het is prima te doen. Dinsdag de eerste echo, zo spannend!