17 Reacties

één maand geleden

Het maakt het er niet beter op dat ik al 42 ben en al bang voor een miskraam sinds ik weet dat ik zwanger ben..

één maand geleden

Ik heb vanaf het begin al bloedingen van iets erger tot weinig.. een paar keer een echo gehad voor geruststelling toch blijft het vruchtje goed groeien en een mooie hartslag

één maand geleden

Reactie op yvonne 92

Ik heb vanaf het begin al bloedingen van iets erger tot weinig.. een paar k ...
Wat fijn om te horen dat je vruchtje het goed doet! Ik ben blij voor je. Dank je

één maand geleden

Ik ben nu 6.5 week en heb dit sinds anderhalve week. Woensdag pas een echo. Zo spannend. Wel fijn om te zien dat ik niet de enige ben.

één maand geleden

Reactie op FlexibeleDageraad123635

Ik ben nu 6.5 week en heb dit sinds anderhalve week. Woensdag pas een echo. ...
Anderhalve week! Wat zit jij al lang in spanning, ik leef met je mee.. Hopelijk is woensdag alles in orde.👍 Ik heb mijn echo donderdag. Inderdaad goed om te horen dat het vaker voorkomt en goed gaat. Als je op internet leest " bij 50% van de gevallen zit het goed en 50% word een miskraam" zegt mij dat helemaal niks. Ik ben normaal wel een sucker voor statistiekjes, maar in dit geval hoor ik liever wat van vrouwen met ervaring of in dezelfde positie.

één maand geleden

2 weken geleden 1 dag een beetje bloed verloren waaronder ook helder rood. Daarna 2x mogen komen voor een echo. De eerste keer was met 5 weken en was er alleen een vruchtzakje te zien en de week erop een kloppend hartje gezien.

één maand geleden

Reactie op Daantje1212

2 weken geleden 1 dag een beetje bloed verloren waaronder ook helder rood. ...
❤️

één maand geleden

Reactie op UniekeVallei480373

Anderhalve week! Wat zit jij al lang in spanning, ik leef met je mee.. Hop ...
♥️

één maand geleden

Ik heb bij 7.2 ook in de nacht 1 keer rood bloedverlies gehad. Daarna een paar dagen bruin verlies na het plassen maar het blijft verder rustig. Ik heb pas met 9.4 een echo vanwege vakantie 🙏 Het voelt verder wel goed dus heb vertrouwen dat het oké is. In mijn vorige zwangerschap heb ik ook vaker bloedverlies gehad en was er ook niets aan de hand. Maar het blijft natuurlijk spannend en je wil gewoon liever helemaal geen bloedverlies.

één maand geleden

Hallo allemaal, Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of later zijn). Gister ochtend met plassen merkte ik opeens bloedverlies. Het lijkt op menstruatie, ook helderrood maar soms ook beetje roze. Ik ben me natuurlijk rot geschrokken en dacht meteen dat het foute boel was. Nou heb ik gister eind van de middag een vroege echo gehad en die was positief. Het vruchtje zat goed, er was al een kloppend hartje te zien, en de dooierzak was ook nog te zien op de echo. Niks om me zorgen over te maken. Met een goed gevoel ging ik naar huis. Vanochtend ging ik douchen en merkte opeens dat er een soort van “weefsel” stukje eruit kwam (zie foto). Ik heb het goed nagekeken maar zag verder niks geks erin. Maar ik blijf me afvragen waar die bloeding en nu dan dit “propje” vandaan komt. Heb meteen weer contact gehad met de vk en dit verteld en hun zeiden meteen weer niks om je zorgen over te maken, dit kan nog gebeuren. De echo is te kort dag geweest en alles zat goed. Maar ik blijf dus met twijfels en vraagtekens zitten door de bloeding en dit weefsel stukje. Iemand ervaring ermee? Of kan iemand erover mee praten .. liefs

één maand geleden

Reactie op DoordachteKers866625

Hallo allemaal, Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of l ...
Hallo, ik heb geen flauw idee! Heb je algebeld of iets gehoord?

één maand geleden

Het was bij mij even afgelopen en vandaag had ik het weer de hele dag. De verloskundige zegt dat het nog goed kan komen. Morgen een echo.

één maand geleden

Reactie op Hophop

Ik heb bij 7.2 ook in de nacht 1 keer rood bloedverlies gehad. Daarna een p ...
Ik hoop dat het goed komt! Naar van die vakantie..

één maand geleden

Hallo, Het ziet ernaar uit dat het bij mij toch een miskraam word. Het werd na 1,5 dagen ineens veel meer en ook stolsels. Pijn is als menstruatie inderdaad. Ik ga zo voor een echo, maar weet het eigenlijk al wel. Iedereen bedankt en ik wens iedereen die nog in spanning zit een goede afloop! Uiteraard kun je dat ook hier posten: ik hoop echt dar het bij jullie wel goed gaat en zou dat heel erg fijn vinden. Succes iedereen ❤️

één maand geleden

Reactie op UniekeVallei480373

Hallo, ik heb geen flauw idee! Heb je algebeld of iets gehoord?
Hee, Ik zou eigenlijk pas 7 oktober een echo krijgen die gaan ze wel naar voren halen maar ik krijg nog te horen wanneer, en we gaan waarschijnlijk bloedprikken op het hcg hormoon. Het is heel spannend en alleen maar afwachten .. vind het maar niks zo. Het bloeden wordt niet minder maar ook niet erger en heb verder geen stolsels of iets. Ben nu al 3,5 dag verder en nog steeds hetzelfde ..

één maand geleden

Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en heb al 4 dagen af en aan bloedverlies. Het varieert van lichtroze tot bruin en felrood. Eén keer was het meer dan alleen bij het afvegen, en dat maakte me erg ongerust. Het was felrood, maar er waren geen stolsels of weefsel. Ik heb wel krampen, maar niet constant, meer in de afgelopen twee weken dan in de afgelopen paar dagen. Ik raak niet snel in paniek, maar toen het meer bloed was dan ik had verwacht, had ik een kleine breakdown. Ik heb vandaag de vk gebeld en zij wil graag een echo morgen ipv over een week. Haar reactie vind ik spannend.