7 Reacties

één maand geleden

Hi! Dit heb ik toevallig nagevraagd. De verloskundige heeft bij mij aangegeven dat de baarmoedermond door de lisexcisie gevoeliger kan zijn en mogelijk ook sneller kan bloeden. Helaas is het bij mij vorige week wel een miskraam geworden maar dit hoeft bij een bloeding niet het geval te zijn.

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Hi! Dit heb ik toevallig nagevraagd. De verloskundige heeft bij mij aangege ...
Hi, Bedankt voor je reactie en het delen van je ervaring. Het is geruststellend om te weten dat de gevoelige baarmoederhals bij bloedingen een rol kan spelen. Het spijt me om te lezen over je miskraam en ik waardeer je openhartigheid. Sterkte! Had jij toen ook direct na de bloeding geen zwangerschapsklachten meer, en waren de bloedingen ook zonder stolsels of krampen?

één maand geleden

Ik heb dit in Juli ook gehad helaas, ook helaas een miskraam gehad. De verloskundige gaf bij mij aan goed te kijken naar hoelang het bloeden duurt. Als het bloeden langer blijft aanhouden dan is het vaak geen goed nieuws.

één maand geleden

Reactie op DappereVlakte603200

Hi, Bedankt voor je reactie en het delen van je ervaring. Het is gerustste ...
Dankjewel! Ik had vanaf het begin weinig zwangerschapsklachten. Ik was alleen vaak erg moe. Na de bloeding merkte ik dat de klachten helemaal weg waren. In het begin begon het met een bruine bloeding. Pas de tweede dag ging de bruine bloeding over op een rode bloeding en pas 2 dagen later verloor ik het vruchtje. Het bloedverlies kan ik het beste vergelijken met een ongesteldheid. Ik had geen kramp of pijn. Bloedverlies is vaak 50/50. Het kan goed gaan maar het kan ook fout gaan. Ik hoop dat voor jou alles goed zal verlopen ❤️🍀.

één maand geleden

Update: Vanmorgen heb ik een echo gehad, en helaas is bevestigd dat het toch een miskraam is. Dit nieuws is zwaar, maar ik wil jullie bedanken voor het delen van jullie ervaringen.

één maand geleden

Reactie op DappereVlakte603200

Update: Vanmorgen heb ik een echo gehad, en helaas is bevestigd dat het toc ...
Wat verschrikkelijk om te horen dat jij hetzelfde moet meemaken. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met dit enorme verlies ❤️‍🩹.

één maand geleden

sterkte