60 Reacties

21 dagen geleden

Ik heb ook 7 okt de eerst echo, ik ben dan precies 8 weken (na mijn berekening), ik ben al dik 1,5 week de hele dag misselijk, gelukkig hoeft ik nog net niet te overgeven. En bij jou?

21 dagen geleden

Ja ik ook. Ja klopt dagen gaan steeds trager en word met de dag zenuwachtiger en onzekerder of het wel goed zit. Met mij gaat het wel goed. Alleen heel moe. Vorige zwangerwchap heel veel gespuugd dus maakt mij nu ook weer onzeker dat ik dat nu niet heb. Hoe ver ben je nu? Hoe gaat het met jou? Ben je ook zo onzeker of het wel goed zit?

21 dagen geleden

Reactie op Maaike de Paauw

Ik heb ook 7 okt de eerst echo, ik ben dan precies 8 weken (na mijn bereken ...
Vervelend die misselijkheid! Ik denk dat ik 7 oktober 7+5 ben. Ik ben nu ook 1,5 week steeds misselijk. Met name in de nachten en moest ook wel regelmatig overgeven. Gelukkig heb ik het nu met medicatie aardig onder controle sinds vannacht. Hopelijk zet dat door

21 dagen geleden

Reactie op Melanie Slot Smeding

Ja ik ook. Ja klopt dagen gaan steeds trager en word met de dag zenuwacht ...
Jaa heel herkenbaar betreft de onzekerheid! Zo irritant dat die (missende) kwaaltjes zoveel extra spanning geven. Ik hoop heel erg voor je dat alles goed zit en je deze keer minder last hebt van overgeven! Mijn vorige zwangerschap werd een miskraam bij 6+3, had toen niet eens de eerste echo gehaald…): Dus voel daardoor wel extra veel spanning

21 dagen geleden

Hier ook 7 oktober eerste echo! Volgens mijn eigen berekening dan 7+1

21 dagen geleden

Reactie op Droom1997

Jaa heel herkenbaar betreft de onzekerheid! Zo irritant dat die (missende) ...
Ja heb ene kant hoop dat ik dit keer niet hoef over te geven. Ooh bah, gelukkig ben je nu de 6+3 voorbij! Maar snap dat je dan nog onzekerder bent voor de echo. Hopelijk is bij jou ook alles goed! Is dit je eerste kindje?

21 dagen geleden

Ik heb 7 oktober ook mijn eerste echo (8+1 dan). Ben benieuwd.. heb veel spanning. Het is ons eerste kindje en eerste keer zwanger dus alles is nieuw en we weten niet wat normaal/abnormaal is. De dagen duren lang en ik ben echt heel moe + misselijk (80% van de dag). Spannend! 🍀

21 dagen geleden

Reactie op Melanie Slot Smeding

Ja heb ene kant hoop dat ik dit keer niet hoef over te geven. Ooh bah, ge ...
Ja dat hoop ik ook heel erg voor je! Dan kun je hopelijk meer genieten van je zwangerschap (als je wat meer geruststelling hebt na een goede echo) Yes eerste kindje voor mij. Voor jou een tweede?

21 dagen geleden

Reactie op Droom1997

Ja dat hoop ik ook heel erg voor je! Dan kun je hopelijk meer genieten van ...
Oooeh spannend, idd alles nieuw. Ja dit is mijn 2de. Heb een zoontje van 1,5 dus weet wel een beetje wat mij te wachten staat. Ja als die eerste echo maar goed is. Hoe zorg jij voor afleiding? Ik moet morgen en overmorgen gelukk8g werken. Maar de dagen dat ik vrij ben gaan niet om

21 dagen geleden

Reactie op Melanie Slot Smeding

Oooeh spannend, idd alles nieuw. Ja dit is mijn 2de. Heb een zoontje van ...
Ahh ja lijkt me fijn inderdaad als je al een beetje weet van hoe/wat. Ook qua regelen en spullen kopen. Hoe laat heb je je echo? Ik moet zeggen dat ik de afgelopen 1,5 week zo beroerd ben geweest, dat dat goede afleiding gaf. Maar nu ik me weer beter begin te voelen, weet ik het ook even niet meer. Ik hoop morgen weer te kunnen werken, dat zal wel afleiding geven. Nog geen idee hoe het weekend door te komen haha

21 dagen geleden

Reactie op Droom1997

Ahh ja lijkt me fijn inderdaad als je al een beetje weet van hoe/wat. Ook q ...
Ja klopt, wat ik zelf heel fijn vond waren de checklisten. Om 10 00 uur jij? Ooh hoop voor je dat je idd wat kan werken. Anders gasn de dagen nog trager. Hopelijk blijf je je ook wat goed voelen! Haha denk soms ook wel, zal ik bellen of de echo errder kan

21 dagen geleden

Reactie op Melanie Slot Smeding

Ja klopt, wat ik zelf heel fijn vond waren de checklisten. Om 10 00 uur j ...
Goede, heb je nog tips voor checklisten van een bepaalde site oid? Ik pas om 16u, dus maandag ook nog lang wachten helaas. Hahah ja ik zit er ook steeds over na te denken. Toen ik me ging aanmelden, zat ik er zelfs over na te denken om te liegen over de menstruatiedag hahah. Heb ik niet gedaan hoor haha

21 dagen geleden

Ik 9 oktober dus moet nog iets langer wachten. Tijd heeft nog nooit zooooo lang geduurd!

21 dagen geleden

Reactie op Droom1997

Goede, heb je nog tips voor checklisten van een bepaalde site oid? Ik pas ...
De checklist van 24 baby vond ik heel fijn kwa dingen regel, kraamzorg enzo met 12 weken regelen enzo. En kwa spullen vond ik van mijn vk heel fijn. Maar heel veel dingen ook niet gebruikt. Ooh dat is de hele dag dan ook nog uit zitten Hahah snap ik dat je bijna over de menstratiedag zou liegen. Heb ik idd ook nog aan gedacht. En extra benoemd dat ik medicatie slik in de hoop dat het nog wat eerder werd

21 dagen geleden

Reactie op Riri7

Ik 9 oktober dus moet nog iets langer wachten. Tijd heeft nog nooit zooooo ...
Ja spannend hè! Hopelijk kan je een beetje afleiding vinden

21 dagen geleden

Reactie op Melanie Slot Smeding

De checklist van 24 baby vond ik heel fijn kwa dingen regel, kraamzorg enzo ...
Dankjewel! Ik zal daar nog eens naar kijken. Haha ja ik snap dat je dat benoemde op de hoop dat het nog wat eerder kon. Ik had ook nog wel gevraagd of het niet wat eerder kon, maar dat raadde ze niet aan. Dus heb ik maar braaf geluisterd

21 dagen geleden

Reactie op Droom1997

Ja spannend hè! Hopelijk kan je een beetje afleiding vinden
Werk is mijn enige afleiding. Wanneer dat klaar is staan mijn gedachtes gelijk weer aan 🫣

21 dagen geleden

Reactie op Melanie Slot Smeding

De checklist van 24 baby vond ik heel fijn kwa dingen regel, kraamzorg enzo ...
Waar kan ik die checklist vinden?

21 dagen geleden

Reactie op Riri7

Werk is mijn enige afleiding. Wanneer dat klaar is staan mijn gedachtes gel ...
Dat snap ik heel goed! Gelukkig dat werk in elk geval iets van afleiding geeft

20 dagen geleden

Reactie op WaitingForBB3

Waar kan ik die checklist vinden?
Bij google checklist 24 baby in vullen