60 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op Riri7

Werk is mijn enige afleiding. Wanneer dat klaar is staan mijn gedachtes gel ...
Irritant he, laatste daagjes zijn echt aftellen....hoe laat heb jij de echo dan

20 dagen geleden

Ik heb ook 7 oktober de eerste echo. Heb januari vorig jaar een miskraam gehad, dus het is heel spannend! Dit is de eerste keer dat het weer gelukt is sindsdien. De dagen gaan niet snel genoeg

20 dagen geleden

Reactie op Melanie Slot Smeding

Irritant he, laatste daagjes zijn echt aftellen....hoe laat heb jij de echo ...
Om 10:00! Gelukkig wel vroeg

19 dagen geleden

Joeee hier ook maandag (ochtend) eerste echo! Denk dan zelf 7+1 te zijn. Vandaag voor het eerst toch een soort van zenuwen. De rest van de tijd eigenlijk wel vertrouwen dat het goed zit.

19 dagen geleden

Ik heb ook maandag mijn eerste om 13:30.. ben heel erg zenuwachtig

19 dagen geleden

Reactie op Loemia

Ik heb ook maandag mijn eerste om 13:30.. ben heel erg zenuwachtig
Ik maandag ook! 13:00

19 dagen geleden

Pff.. heb sinds vanmiddag last van bruine afscheiding. Het wordt een lang weekend…

19 dagen geleden

Reactie op jeanin1

Ik maandag ook! 13:00
Succes💕

19 dagen geleden

Reactie op Daissen

Pff.. heb sinds vanmiddag last van bruine afscheiding. Het wordt een lang w ...
Ahh spannend is dat zeg! Ook al hoeft het natuurlijk niks te zeggen. Geeft dan toch extra spanning ):

19 dagen geleden

Reactie op Loemia

Ik heb ook maandag mijn eerste om 13:30.. ben heel erg zenuwachtig
Heel begrijpelijk!! Heel veel succes alvast! Ik ga voor je duimen dat alles goed zit!

19 dagen geleden

Reactie op Droom1997

Ahh spannend is dat zeg! Ook al hoeft het natuurlijk niks te zeggen. Geeft ...
Nee dat klopt. Mijn vorige zwangerschap is in een miskraam geëindigd. Het heeft bijna 2 jaar geduurd voor ik weer zwanger was. Dat verhoogd de spanning, we willen zo graag.

19 dagen geleden

Wij hebben maandag ook onze eerste echo met 7+5! De vorige zwangerschap is helaas na 5 weken in een miskraam geëindigd dus kijk wel heel erg uit nu naar deze echo en duim heel hard dat alles goed is🤞🏻. Vind het af en toe wel spannend maar probeer me er dan aan vast te houden dat ik nu nog geen enkele klachten heb gehad die suggereren dat het niet goed zit, juist het tegenovergestelde. Voel me mega zwanger met alle kwaaltjes van dien 🤭

18 dagen geleden

Reactie op Daissen

Nee dat klopt. Mijn vorige zwangerschap is in een miskraam geëindigd. Het h ...
Ja dat geeft zoveel extra spanning ): Hoe gaat het nu?

18 dagen geleden

Reactie op Deminem

Wij hebben maandag ook onze eerste echo met 7+5! De vorige zwangerschap is ...
Spannend! Ik zou maandag ook 7+5 moeten zijn (denk ik). Zo’n miskraam geeft toch wel wat meer spanning. Ik kan me voorstellen dat je bevestiging haalt uit alle klachten (heb ik ook hahah)

18 dagen geleden

Reactie op Droom1997

Ja dat geeft zoveel extra spanning ): Hoe gaat het nu?
Hetzelfde. Dus ik bekijk het maar positief. Ik heb geen krampen en verlies geen rood bloed.

18 dagen geleden

Ja ik ook!! Na meerdere vroege miskramen ben ik nu eindelijk na 5 jaar zwanger.. vandaag 7+6. De spanning voor maandag zit ook wel hoog

18 dagen geleden

Hi! Ik ook 7 okt eerste echo. Ik heb twee kindjes en dit is mijn derde zwangerschap. Behalve vermoeidheid bijna geen klachten maar daardoor ga ik wel meer twijfelen omdat het zo anders voelt dan mn vorige zwangerschappen. Is het al maandag?

17 dagen geleden

Reactie op Marianne96

Hi! Ik ook 7 okt eerste echo. Ik heb twee kindjes en dit is mijn derde zwan ...
Pff spannend he! Hoe laat heb je je echo? Ik merk hier dat ik nu al extreem nerveus ben. Ik werd vroeg wakker en kon niet meer verder slapen van de zenuwen. En het is nog niet eens maandag

17 dagen geleden

Hier vandaag 7 weken, maar pas over ongeveer 3 weken een echo… Ik hoor heel veel mensen altijd over een echo rond de 8 weken, maar dat is mij niet voorgesteld… Weten jullie hoe dat kan?

17 dagen geleden

Reactie op ZachtmoedigeDuin062585

Hier vandaag 7 weken, maar pas over ongeveer 3 weken een echo… Ik hoor heel ...
Hmm eerlijk gezegd weet ik dat niet. Ik heb de vorige keer wel een miskraam gehad. Maar bij die zwangerschap stond er ook een echo gepland rond 8 weken (en dat was m’n eerste zwangerschap). Je zou altijd eens kunnen informeren naar de mogelijkheden als je graag eerder een echo zou willen!