60 Reacties

16 dagen geleden

Succes allemaal vandaag en plezier uiteraard 🍀🍀

16 dagen geleden

Jaa succes iedereen! Hopelijk krijgen we allemaal goed nieuws! Updates zijn altijd welkom

16 dagen geleden

Heb vandaag me termijn echo is ook spannend Heb 2 goede echo's gehad

16 dagen geleden

Succes allemaal, Ik mocht vandaag wat eerder omdat de vk een bevalling zou hebben. Dus mocht ik snel rvoor Zag er allemaal goed uit, hartje klopt, wel 3 dagen terug gezet maar kan zijn als ik volgende echo heb dat ze er weer bij op zitten ivm met lastig meten omdat het nog zo klein is

16 dagen geleden

Hier ook vandaag eerste echo. Eigenlijk a.s. woensdag maar na afgelopen weekend wat bloedverlies/spotting mag ik vanmiddag gelijk komen. Deze zwangerschap is sowieso al erg beladen nadat wij ons 8 weken oude kindje in mei verloren zijn. Hopen dat het vanmiddag goed is..

16 dagen geleden

Ik ben wat meer gaan bloeden, dus ik verwacht weer foute boel. Vanmiddag weten we meer

16 dagen geleden

Reactie op GevoeligeFontein665818

Hier ook vandaag eerste echo. Eigenlijk a.s. woensdag maar na afgelopen wee ...
Och wat ontzettend naar om te lezen ): Ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt bij de echo. In elk geval heel veel sterkte met de situatie

16 dagen geleden

Reactie op Daissen

Ik ben wat meer gaan bloeden, dus ik verwacht weer foute boel. Vanmiddag we ...
Ach nee meen je ): Spannend, heel veel succes vanmiddag!

16 dagen geleden

Reactie op ZachtmoedigeDuin062585

Hier vandaag 7 weken, maar pas over ongeveer 3 weken een echo… Ik hoor heel ...
Sommige verloskundigen doen gewoon niet aan een vitaliteits echo's. Is verschillend per verloskundigen praktijk en jouw achtergrond, of je bekend bent met miskramen oid. Maar ook of je natuurlijk of via een traject zwanger bent geworden, in een traject biedt je ziekenhuis vaak een vitaliteits echo.

16 dagen geleden

Ik kon gelukkig goed afleiding zoeken dit weekend maar vannacht sliep ik wel extreem onrustig. Nu ook even op de bank geploft. Onze echo was helemaal top en mijn uitgerekende datum klopt precies en dat terwijl ik niet eens weet wanneer ik ovuleer😅 Ik krijg toch altijd waterige oogjes bij het zien van zo n minimensje. Dankbaar voor een goede echo 💜

16 dagen geleden

Vanmiddag een goede echo gehad, zo fijn!!❤️ de termijn klopte met wat ik zelf ook ben nu (7+5 weken) en een prachtig, goed kloppend hartje gezien! Het kindje groeit ook mooi. Zo bijzonder om ook al een navelstrengetje te zien en de uitstulpingen van de armpjes en beentjes🥰. Over 3 weken terug voor onze termijnecho

16 dagen geleden

Van mijn ook en moet naar april groepje ben morgen 11 weken

16 dagen geleden

Prachtige echo gehad vandaag met 8+4 weken 🥰

16 dagen geleden

In mijn geval geen goed nieuws. miskraam van een tweeling. Fijne zwangerschap allemaal, maar ik ben weer weg

16 dagen geleden

Goede echo gehad vanmiddag met 7+3!

16 dagen geleden

Reactie op Droom1997

Och wat ontzettend naar om te lezen ): Ik hoop dat je vandaag goed nieuws k ...
De echo was goed! En dankjewel.. het is erg dubbel allemaal nu

16 dagen geleden

Reactie op Daissen

In mijn geval geen goed nieuws. miskraam van een tweeling. Fijne zwangersch ...
Heel veel sterkte

16 dagen geleden

Goede termijn echo gehad dacht 10+2 te zijn ben morgen 11 weken zwanger eind april uitgerekend

16 dagen geleden

Reactie op Daissen

In mijn geval geen goed nieuws. miskraam van een tweeling. Fijne zwangersch ...
Heel veel sterkte!

16 dagen geleden

Reactie op GevoeligeFontein665818

De echo was goed! En dankjewel.. het is erg dubbel allemaal nu
Blij om te lezen dat de echo goed was. Ja dat geloof ik graag ); Ik hoop dat je een beetje kunt genieten van je zwangerschap