6 Reacties

één maand geleden

Niemand?

één maand geleden

Hii, ik moet zeggen dat dit herkenbaar is. Ik heb ook echt wel afgelopen weken ineens felle steken gehad dat ik gewoon even ervan moest zitten. Ik moet zeggen dat ik overal lees over menstruatie achtige krampen maar dit was bij mij ook wel wat heftiger. Ik lees in andere topics ook dat meerdere hier last van hebben en schijnt toch echt banden te zijn die groeien! Ik denk echt dat het er gewoon bij hoort.. ik heb morgen m’n echo, ik ben trouwens 7+2

één maand geleden

Reactie op Mw96

Hii, ik moet zeggen dat dit herkenbaar is. Ik heb ook echt wel afgelopen we ...
Bedankt voor je reactie, stelt me iets meer gerust. Spannend morgen! Ik hoop voor jou voor een mooie echo❤️

één maand geleden

Hi! Ik herken dit van m’n 1e zwangerschap. Dat waren ook de banden die oprekten. Ik heb het nu ook al een paar keer gevoeld, vorige keer was dat wel pas later in de zwangerschap!

één maand geleden

Heb hetzelfde op bepaalde momenten, verloskundige gebeld die zei inderdaad bandenpijn (5+1 nu) of gewoon dat er plek gemaakt word (door je darmen) dat die opschuiven

één maand geleden

Hey, Ik had dit ook met 7 weken, (zonder het bloed) ik heb me laten vertellen dat het inderdaad bandenpijn is.