55 Reacties

14 dagen geleden

Ja heb ook morgen de eerste echo! Vind het weer erg spannend. Ben volgens mijn laatste menstruatie 8 weken

14 dagen geleden

Jaa morgen ben ik 9+1. Super spannend. Helaas moet ik zonder partner want onze kinderen zijn dan eerder vrij van school en die weten het nog niet.

14 dagen geleden

Jaa ik morgenochtend! 8+1 weken morgen

14 dagen geleden

Ik morgen 8+2 volgens eigen berekeningen. Stiekem hopen we dat het een tweeling is 😆 We weten dat de kans klein is maar het lijkt ons erg mooi

14 dagen geleden

Ik ook morgen! Spannend!! Ongeveer 7,5 week nu waarschijnlijk. Tijd ging traag want heb mega last van misselijkheid.

14 dagen geleden

Ik ook morgen de eerste echo van ons eerste kindje:) Als het goed is zit ik morgen precies op 7 weken en ben wel heeelll nieuwsgierig

14 dagen geleden

Reactie op EersteWondertje28525

Ik ook morgen de eerste echo van ons eerste kindje:) Als het goed is zit i ...
Volgensmij lopen wij dan gelijk! Ik heb ook morgen de eerste echo en zou ook precies 7 weken zijn! Leuk!

14 dagen geleden

Spannend! Gelukkig heb ik mijn echo al om 10:00 dus hoef niet de hele dag te wachten

14 dagen geleden

Helaas is die van mij verplaatst naar maandag 🫠

14 dagen geleden

Ik heb morgen ook mijn eerste echo. Zo onwijs spannend! Vorige keer een miskraam gehad dus hopen dat dit nu wel goed zit. Uit zelfbescherming ben ik toch niet zo enthousiast over morgen maar wie weet 🙈🤗 om 16.00 de echo

14 dagen geleden

Succes allemaal! Ik zal voor jullie duimen! Ik ben 8+5 vandaag en al 2 mooie echo's gehad. Gun jullie hetzelfde!❤️❤️❤️

14 dagen geleden

Ik heb morgenmiddag ook de eerste echo (8+3), super spannend! 🥺

14 dagen geleden

Jaa! Morgen om 15:45 vind het zo spannend 🥹

14 dagen geleden

Ik ook morgen de eerste echo om 09.45 uur! Zo spannend

14 dagen geleden

Ja, heb ook morgen om 16u de eerste echo (8+2). Heel leuk en spannend!

14 dagen geleden

Reactie op Riri7

Spannend! Gelukkig heb ik mijn echo al om 10:00 dus hoef niet de hele dag t ...
Wij ook 10u!

14 dagen geleden

Vorige week vrijdag m'n eerste echo gehad, ik mocht kiezen tussen 7 en 8 weken.. alleen volgens de berekening adhv de echo bleek ik 6 weken en 4 dagen te zijn. Gelukkig alles goed voor nu! Hartje klopte. Heel heeelll zenuwachtig.

14 dagen geleden

Hopelijk is bij jullie ook alles goed. Vergeet niet te genieten van het moment! (Schoot er hier wat bij in)

14 dagen geleden

Ik heb morgen ochtend ook mijn eerste echo ben volgens mijn laatste menstruatie morgen 8 weken. Vind het heel spannend maar ben ook vooral heel blij dat het morgen zover is ! 😀 Succes morgen voor alle dames die morgen hun eerste echo hebben

13 dagen geleden

Straks om 10:15 eerste echo. Vind het nu wel spannend worden! Ik wens iedereen een goede echo vandaag ♥️