58 Reacties
één maand geleden
Nog eventjes wachten! Ik ben totaal niet zenuwachtig maar gewoon heel veel zin in. Succes allemaal vandaag! Laten jullie weten hoe het is gegaan?! 🙏🏼
één maand geleden
Succes allemaal 🫶 ik ben over 3 kwartier aan de beurt. Zo zenuwachtig
één maand geleden
Succes allemaal vandaag! Ik ben om 13.20 uur aan de beurt en ben 9weken. Spannend!!
één maand geleden
Reactie op JVS1905
Ja, heb ook morgen om 16u de eerste echo (8+2). Heel leuk en spannend!
He dan lopen wij gelijk. 19 mei. Ik heb morgen mijn eerste echo. Ben onwijs zenuwachtig.
één maand geleden
Verplaatst van 16.00 naar 17.00, ach uurtje langer wachten dan maar haha 😊
één maand geleden
Reactie op Blondekrullenbol
He dan lopen wij gelijk. 19 mei. Ik heb morgen mijn eerste echo. Ben onwij ...
Leuk. Ik ook 19mei, volgens eigen berekeningen.
De echo was goed. Een kloppend hartje en waarschijnlijk rond de 8 weken. Bij de volgende echo kunnen ze het pas precies uitrekenen.
één maand geleden
Reactie op IristenHavert
Leuk. Ik ook 19mei, volgens eigen berekeningen.
De echo was goed. Een klo ...
Wat leuk! Is het voor jou ook de eerste?
één maand geleden
Reactie op Blondekrullenbol
Wat leuk! Is het voor jou ook de eerste?
Ja ook de eerste! Succes met je echo morgen. Ik vond het erg leuk. We hebben gelijk een gebakje gehaald om het te vieren.
één maand geleden
Reactie op Spoof
Vanmorgen dan aan de beurt! Precies 8 weken en één dag zoals obv laatste me ...
Wat een mooie echo! Bij mij was het echt niet zo mooi. Bij mij was het gewoon een vlekje haha
één maand geleden
Veel succes vandaag allemaal 🍀 Hoe is het gegaan? Ik heb ‘m over een uur, spannend!
één maand geleden
Reactie op JVS1905
Leuk, dan lopen we met zijn drieën inderdaad gelijk op! Voor mij ook de eer ...
Inderdaad. Super leuk. Fijn dat de echo goed was Iris! En het vieren ervan is natuurlijk hartstikke leuk! Dat gaan wij hopelijk morgen ook doen 🤞🏼
één maand geleden
Vanmorgen een goede echo gehad, het is er eentje, op de goede plek en met een hartslagje. Wel van 7wk terug gezet naar 6+5 wk maar moest me daar vooral geen zorgen maken zei de gyn. ☺️
één maand geleden
Wij ook de eerste echo vanochtend. Nog niks te zien volgens de echoscopist 5,5 weken.. zelf had ik op basis van mijn laatste menstruatie 6,6 uitgerekend. Volgende week donderdag mogen wij terug. Iemand hier ervaring mee? Zo spannend temeer omdat we in maart een miskraam hebben gehad met 9 weken.
één maand geleden
Wij hebben net een kloppend hartje gezien! 8 weken en een dag. Uitwendige echo en het was goed zichtbaar!🤗 We zijn opgelucht ❤️
één maand geleden
Hier was ook alles goed! Bewoog zelfs al! 8+3 en een prachtig kloppend hartje 💖
één maand geleden
Reactie op AuthentiekeLeisteen770757
Wij ook de eerste echo vanochtend. Nog niks te zien volgens de echoscopist ...
Oh heel spannend! Succes!!