55 Reacties

13 dagen geleden

Succes allemaal vandaag! 🤗

13 dagen geleden

Nog eventjes wachten! Ik ben totaal niet zenuwachtig maar gewoon heel veel zin in. Succes allemaal vandaag! Laten jullie weten hoe het is gegaan?! 🙏🏼

13 dagen geleden

Succes allemaal 🫶 ik ben over 3 kwartier aan de beurt. Zo zenuwachtig

13 dagen geleden

Succes allemaal vandaag! Ik ben om 13.20 uur aan de beurt en ben 9weken. Spannend!!

13 dagen geleden

Reactie op JVS1905

Ja, heb ook morgen om 16u de eerste echo (8+2). Heel leuk en spannend!
He dan lopen wij gelijk. 19 mei. Ik heb morgen mijn eerste echo. Ben onwijs zenuwachtig.

13 dagen geleden

Verplaatst van 16.00 naar 17.00, ach uurtje langer wachten dan maar haha 😊

13 dagen geleden

Reactie op Blondekrullenbol

He dan lopen wij gelijk. 19 mei. Ik heb morgen mijn eerste echo. Ben onwij ...
Leuk. Ik ook 19mei, volgens eigen berekeningen. De echo was goed. Een kloppend hartje en waarschijnlijk rond de 8 weken. Bij de volgende echo kunnen ze het pas precies uitrekenen.

13 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Leuk. Ik ook 19mei, volgens eigen berekeningen. De echo was goed. Een klo ...
Wat leuk! Is het voor jou ook de eerste?

13 dagen geleden

Reactie op Blondekrullenbol

Wat leuk! Is het voor jou ook de eerste?
Ja ook de eerste! Succes met je echo morgen. Ik vond het erg leuk. We hebben gelijk een gebakje gehaald om het te vieren.

13 dagen geleden

Vanmorgen dan aan de beurt! Precies 8 weken en één dag zoals obv laatste menstruatie. Zo'n mooie echo 🥹🥰

13 dagen geleden

Reactie op Spoof

Vanmorgen dan aan de beurt! Precies 8 weken en één dag zoals obv laatste me ...
Wat een mooie echo! Bij mij was het echt niet zo mooi. Bij mij was het gewoon een vlekje haha

13 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Ja ook de eerste! Succes met je echo morgen. Ik vond het erg leuk. We hebbe ...
Leuk, dan lopen we met zijn drieën inderdaad gelijk op! Voor mij ook de eerste. En wat fijn dat de echo leuk en goed was, Iris! Goed plan om het te vieren

13 dagen geleden

Veel succes vandaag allemaal 🍀 Hoe is het gegaan? Ik heb ‘m over een uur, spannend!

13 dagen geleden

Wij hebben vanmorgen een prachtige baby met kloppend hartje gezien! Wel een paar dagen teruggezet. Nu 7 weken♥️

13 dagen geleden

Reactie op JVS1905

Leuk, dan lopen we met zijn drieën inderdaad gelijk op! Voor mij ook de eer ...
Inderdaad. Super leuk. Fijn dat de echo goed was Iris! En het vieren ervan is natuurlijk hartstikke leuk! Dat gaan wij hopelijk morgen ook doen 🤞🏼

13 dagen geleden

Vanmorgen een goede echo gehad, het is er eentje, op de goede plek en met een hartslagje. Wel van 7wk terug gezet naar 6+5 wk maar moest me daar vooral geen zorgen maken zei de gyn. ☺️

13 dagen geleden

Wij ook de eerste echo vanochtend. Nog niks te zien volgens de echoscopist 5,5 weken.. zelf had ik op basis van mijn laatste menstruatie 6,6 uitgerekend. Volgende week donderdag mogen wij terug. Iemand hier ervaring mee? Zo spannend temeer omdat we in maart een miskraam hebben gehad met 9 weken.

13 dagen geleden

Wij hebben net een kloppend hartje gezien! 8 weken en een dag. Uitwendige echo en het was goed zichtbaar!🤗 We zijn opgelucht ❤️

13 dagen geleden

Hier was ook alles goed! Bewoog zelfs al! 8+3 en een prachtig kloppend hartje 💖

13 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Wij ook de eerste echo vanochtend. Nog niks te zien volgens de echoscopist ...
Oh heel spannend! Succes!!