15 Reacties

21 dagen geleden

Omg 8+6 hier en he-le-maal gesloopt, ben gewoon de hele dag kapot. Kom net van werk en lig met een dekentje op de bank 😪 kom gewoon tot niets

21 dagen geleden

Hier hetzelfde. Om te janken… er moet zoveel gebeuren nog in het huishouden, maar ben al blij dat ik het leven heb.. vreselijk

21 dagen geleden

Hier 6+5 en kan de hele dag wel op de bank liggen!

21 dagen geleden

Ook hier herkenbaar bij 8+0 🥲 Zit er terwijl ik dit schrijf al van te huilen op de bank 😂

21 dagen geleden

Herkenbaar! Ik ben 7+2 en vanochtend had ik gedoucht en gegeten en ik voelde me zo moe. Ik was het liefst weer in bed gaan liggen, maar helaas moest er gewerkt worden. Vanmiddag kon ik mijn ogen echt niet openhouden, er toen toch maar aan toe gegeven en een dutje gedaan. Echt zo lastig! Ik snap niet hoe ik een werkdag moet overleven

20 dagen geleden

Ik ben ook ontzettend moe. Ik geef me er soms aan toe en gaan dan gewoon even liggen. En ik plan niet teveel afspraken na mijn werk. Kan het niet opbrengen.

20 dagen geleden

Ik heb me vandaag ziekgemeld op werk. Ik kan letterlijk alleen maar liggen en slapen, en anders word ik misselijk. Net een tripje naar de supermarkt was al teveel 🤢

20 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ik ben 8+2 nu en heb dit sinds vorige zaterdag. Doorheen de dag lukt het wel maar vanaf ik thuiskom trekt er precies iemand de stekker uit mij. Dan kan ik enkel nog gaan liggen en slapen. Terwijl er thuis ook nog zoveel moet gebeuren.

20 dagen geleden

Ja aan toe geven en jezelf het zo makkelijk mogelijk maken. Eten bestellen, boodschappen bezorgen, het huishouden even laten voor het is: alles is geoorloofd in deze tijd 😬 Het wordt echt beter!

20 dagen geleden

Werken en slapen! Heerlijk die vermoeidheid. En in weekend dutje voor we in de avond naar vrienden gaan, kunnen we het ook wat later maken dan 9 uur 😂

20 dagen geleden

Hier nu 9 weken en dit is zo herkenbaar. Ik ben echt helemaal op. Vandaag een halve dag vrij genomen omdat ik het echt ff niet trok om een hele dag te werken. Vanochtend ook ff een huilbui gehad omdat ik zo moe en misselijk ben. En dan probeer ik mijzelf er wel weer aan te herinneren dat ik dankbaar moet zijn voor deze zwangerschap. Maar het is wel echt ff pittig!😴

20 dagen geleden

Ik ben 8+1 en inderdaad ook ontzettend moe... zo moe dat ik mijn woon-werkverkeer (1.5 uur) niet zomaar meer aandurf. Ik zit te knikkenbollen achter het stuur. Gelukkig kan ik veel thuiswerken maar ideaal is het zeker niet... Door de moeheid barst ik soms ook in tranen uit, waar ik dan later wel weer om kan lachen😅 . Hoop dat ik snel weer wat energie terug krijg dan hoef ik ook niet meer te 'verbergen' dat ik al 3 weken non-stop moe ben🫠. De omgeving vraagt zich toch af wat er met me aan de hand is😅🤣

20 dagen geleden

Reactie op WonderlijkeLelie145163

Ik ben 8+1 en inderdaad ook ontzettend moe... zo moe dat ik mijn woon-werkv ...
Hier op werk al het excuus gebruikt dat ik misschien maar eens op bloedarmoede moet laten prikken 😂

20 dagen geleden

Ik ben ook mega moe.. mijn man moet zo veel doen voor de 3 andere kindjes en vind het zoo sneu.. ik wil ook weer gewoon mijn energie hebben 🫠

19 dagen geleden

Reactie op Ilm2024

Hier op werk al het excuus gebruikt dat ik misschien maar eens op bloedarmo ...
Oh wow, goeie!