24 Reacties

één maand geleden

Nou ik ga het over 2 weken mn broer / schoonzus ook vertellen, en heb nog geen idee. We gaan bij ze eten haha! Mn man heeft zijn zus gewoon gevraagd of ze er klaar voor was om tante te worden, maar het is onze 1e.. ik wil ergens iets leuks kopen, maar wat... Je 1e kindje een shirtje aantrekken, kijken wanneer het opvalt kan sowieso!

één maand geleden

Wij gaan onze dochter van 1,5 een shirtje aan doen met “ik word grote zus” en dan laten we haar gewoon rond lopen bij mijn ouders ☺️

één maand geleden

Bij de eerste hebben we t op een leuke manier verteld maar zonder cadeautje. Gewoon afhankelijk van de situatie op een heel onverwacht moment tussen het gesprek gemanoeuvreerd en kijken hoe snel het kwartje viel. Nu bij de tweede vind ik het lastiger want wil de eerste t pas vertellen na 12 weken want dan weet gelijk iedereen die hij tegenkomt t namelijk maar onze ouders willen we t eigenlijk eerder zeggen maar dat moet dan zonder de eerste erbij hahaha. Dus wij denken nog even na. Mocht iemand tips hebben hoor ik het graag!

één maand geleden

Wij hebben 25 sept de eerste echo en willen het daarna aan ouders en broers/zussen vertellen. We zijn net terug van vakantie dus we willen eigenlijk dan vertellen dat we de vorige keer dat we ze zagen een belangrijk souvenir zijn vergeten te delen, en dan de echofoto laten zien 😜

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Wij hebben 25 sept de eerste echo en willen het daarna aan ouders en broers ...
Oehh wat een goeie.. wij zijn ook net terug! Bedankt voor het idee haha

één maand geleden

Toen ik van de eerste in verwachting was heb ik tompoucen laten maken bij de HEMA met een foto erop waarbij ik een bal onder mn shirt heb en erboven ‘augustus’ en eronder ‘2022’. Die hebben we aan familie gegeven. Bij de tweede zwangerschap onze dochter een shirt met ‘grote zus’ aangetrokken maar die zwangerschap liep helaas uit op een missed abortion. Dus wilden nu weer iets anders. Heb gewoon rompertjes bij de zeeman gekocht en een stift bij de action waarmee ik op het rompertje; Baby (achternaam) mei 2025 heb geschreven. Die ingepakt en aan mijn ouders gegeven. De rest van de familie moeten we het nog vertellen en dat willen we op dezelfde manier doen 😊

één maand geleden

Dit zijn onze aankondigingen. (Zie mijn berichten hierna kan niet alle foto’s in 1 bericht zetten)

één maand geleden

.

één maand geleden

.

één maand geleden

.

18 dagen geleden

Reactie op babytoetie

Dit zijn onze aankondigingen. (Zie mijn berichten hierna kan niet alle foto ...
Leuk!! Waar vandaan?

18 dagen geleden

Wij gaan dit keer voor een etiket op een fles wijn. Me schoonouders drinken geen wijn en daarvoor hebben we een chocoladereep waar bij er dan iets op die verpakking staat. https://madeformoments.nl/zwangerschapsaankondiging/product/aankondiging-zwangerschap-wijnetiket https://madeformoments.nl/zwangerschapsaankondiging/product/zwangerschapsaankondiging-chocoladereep-eigen-wikkel-ooievaar

17 dagen geleden

Reactie op LanaSimonTigerBodi

Leuk!! Waar vandaan?
Het koffertje komt van tadaaz.nl

17 dagen geleden

Het is onze eerste zwangerschap en omdat mijn 2 schoonzussen allebei nu ook zwanger zijn willen we het op een manier delen die zij niet hebben gebruikt 😂. Wij hebben daarom een fotolijstje gemaakt voor onze ouders, geven vrienden een fles wijn met leuke tekst erop of zij hem opdrinken omdat ik niet meer kan drinken tot mei en voor onze broers/zussen hebben we een houten domino doosje laten graveren met tekst dat we dit spel graag met ze delen omdat we vanaf mei niet meer zoveel zullen spelen 😜 (spelen regelmatig spelletjes). We vertellen het aanstaand weekend op mijn verjaardag aan iedereen (alleen onze ouders weten het al) doordat m’n vriend mij dan “een cadeautje geeft” met koppeltruien waar papa, mei 2025 en mama, mei 2025 op staat die we dan aandoen, omdraaien en dan is het surpriseeee 🤗. Nu al zenuwachtig haha. Hier een foto van het fotolijstje 😋.

15 dagen geleden

Ik heb een koffertje met wat spulletjes er in. Heb de echo foto er ook bij. Als ik de 2e echo heb gehad maak ik een nieuwe foto om met de rest de delen 🥰. Dan vraag ik het koffertje even terug om te lenen haha

15 dagen geleden

Wij hebben de echofoto verstopt achter een flapjesboek en oma laten voorlezen aan onze dreumes 😉

13 dagen geleden

Wij hebben deze gegeven aan onze ouders!

13 dagen geleden

Reactie op Lilly1234

Wij hebben deze gegeven aan onze ouders!
Super leuk, heb je dit zelf laten maken of ergens gekocht?

13 dagen geleden

Wij hebben het boekje van muis "we krijgen er een kleintje bij" en drukken die in de handen van ons 3 jarige zoontje met de mededeling dat hij opa en oma maar moet vragen of ze hem voor willen lezen.

13 dagen geleden

Reactie op Aa89

Wij hebben het boekje van muis "we krijgen er een kleintje bij" en drukken ...
Super leuk!