44 Reacties

één maand geleden

Ik heb op Ali expres deze gekocht om het aan m’n schoonouders te vertellen wij hadden afgelopen zaterdag een positieve test! Uiteraard jullie ook gefeliciteerd!🩵🩷

één maand geleden

Gefeliciteerd!! Hier ook eind vorige week een positieve test. Voor ons is het de tweede en ik weet nog niet precies hoe we het willen vertellen tegen onze ouders, dus ik lees even mee! M’n man wil niet dat we het via onze dochter aankondigen, dus een shirtje of rompertje ofzo, dat wordt m niet

één maand geleden

Ik heb een kaartje (Gefeliciteerd) in de brievenbus gedaan met zijn naam er op en dit gedichtje

één maand geleden

Reactie op Sanne 22

Ik heb een kaartje (Gefeliciteerd) in de brievenbus gedaan met zijn naam er ...
En deze chocolaatjes besteld om op tafel te zetten en uit te delen, in de hoop dat iemand de tekst leest voordat ie het op eet 😂

één maand geleden

Reactie op Nerissje

Ik heb op Ali expres deze gekocht om het aan m’n schoonouders te vertellen ...
Gefeliciteerd! Super leuk shirtje haha. Wij hadden de vorige keer een romper cadeau gegeven maar die zwangerschap liep helaas niet goed af. Ben nu aan het nadenken over iets creatiefs maar ben er nog niet over uit haha.

één maand geleden

Reactie op DraakjeInMei

Gefeliciteerd!! Hier ook eind vorige week een positieve test. Voor ons is h ...
Dankje! Jullie ook gefeliciteerd 😍 hopelijk komen hier leuke ideetjes voorbij!

één maand geleden

Reactie op Sanne 22

Ik heb een kaartje (Gefeliciteerd) in de brievenbus gedaan met zijn naam er ...
Aah wat leuk! Ik denk eraan om zoiets bij mijn ouders te doen. Een kaartje in een envelop met echo foto. En dan doen alsof ze post hebben ontvangen 😂 Je chocolaatjes vind ik ook echt heel leuk trouwens! Ga nadenken of dat iets is voor als we met de familie samen zijn 🙈

één maand geleden

Wij zijn weer zwanger na 2 vroege miskramen vorig jaar, wij krijgen vandaag de eerste vroege echo. Daarna gaan we een roze en blauwe slinger in huis hangen met 2 rompertjes eraan. Onze ouders komen vanavond eten dus als ze binnen komen dan zien ze het als het goed is.

één maand geleden

Ik heb mijn partner het zo verteld

één maand geleden

Ik heb het mijn vriend verteld met een rompertje in een doosje met daar bovenop de test. Onze ouders willen we het gaan vertellen doormiddel van een etiket wat we op een wijnfles plakken

één maand geleden

Ik liet mijn man een foto maken waarbij mijn ouders naast me zaten. Vlak voordat hij de foto maakte, deed ik stiekem naast hun mijn handen omhoog waar 'opa' en 'oma'met een pijl naar hun, op stond. Daarna hun de foto laten bekijken 'of die was gelukt' en dat gaf een hele leuke reactie.

één maand geleden

BolleToet heeft hele leuke gepersonaliseerde items! Van hout!😍

één maand geleden

Reactie op mandjep

Wij zijn weer zwanger na 2 vroege miskramen vorig jaar, wij krijgen vandaag ...
Ennnn? Hoe is het gegaan vanavond?😍

één maand geleden

Reactie op VeelzijdigeKomodo988314

Ik liet mijn man een foto maken waarbij mijn ouders naast me zaten. Vlak vo ...
Ahhh dat is ook leuk😂 Zat ook te denken aan een video dat mensen dan denken dat het een foto is. En dan 3..2..1… Didem is zwangeeeer haha 😂

één maand geleden

Reactie op Didem-K

Ennnn? Hoe is het gegaan vanavond?😍
Zo leuk!!! Was voor de ouders echt een hele grote verrasing! De reacties waren zo leuk en lief. 🥰 lief dat je het vraagt

één maand geleden

Reactie op mandjep

Zo leuk!!! Was voor de ouders echt een hele grote verrasing! De reacties wa ...
Aahhh dat kan ik me voorstellen! Blij voor jullie!❤️

één maand geleden

Reactie op Sanne 22

En deze chocolaatjes besteld om op tafel te zetten en uit te delen, in de h ...
Wat leuk! Waar heb je dit besteld?

één maand geleden

Ik heb een wiskey fles besteld en zelf het etiket ontworpen. Dit aan mijn vriend gegeven en verteld dat we een kindje krijgen. Op het etiket gezet: Hi daddy, mommy need to tell you something. Op de dop stond: baby. Zijn reactie was erg leuk ❤️ Iemand een idee hoe we het onze ouders kunnen vertellen? We willen hier nog even mee wachten, rond de hoeveel weken vertellen jullie dit?

één maand geleden

Reactie op Mama-1989

Wat leuk! Waar heb je dit besteld?
GefeliciTAART

één maand geleden

Heeft iemand nog leuke ideeen om het te vertellen aan familie na verlies van ons vorige kindje?