4 Reacties
4 uur geleden
Ja bij Cz zorg aanvullend vanaf 1 januari. Inclusief fysio , ostheopaat, zwangerschapscursussen, alternatieve geneeswijzen
4 uur geleden
Ik zit al jaren bij Menzis en ben daar tevreden. Qua geld maakt het niet zo heel veel uit dus kies ik er niet voor om over te stappen. Wel neem ik altijd Extra verzorgd 2 ipv extra verzorgd 2 als ik zwanger ben. Dan wordt een lactatiekundige ook vergoed en de eigen bijdrage van de kraamzorg. Ik heb geen zin om straks bij te betalen dus dan vind ik dit fijner. Declaraties indienen e.d. gaan heel snel bij Menzis en ik heb nooit problemen gehad.
3 uur geleden
Univé, aanvullend beter, ik hoog nu denk ik op naar aanvullend best zodat ik meer vergoed krijg voor alternatieve geneeswijzen.
Daarnaast wordt bevalling in het ziekenhuis vergoed(niet medisch) borstkolf €80, lactatiekundige €200 en een kraampakket. Oh en ook nog een zwangerschapscursus van ik dacht €100 krijg je vergoed.
2 uur geleden
Ik heb nu opnieuw gekozen voor zilveren kruis aanvullend 2 sterren. Stond daar drie jaar terug ook niet voor verrassende kosten en werd allemaal snel geregeld, fysio wordt vergoed, bijdrage kraamzorg, kraampakket, ziekenhuisbevalling en kraamhotel, deel van cursus of zwangerfit en ook voor de bv diverse vergoedingen.