Hallo dames,
Ik lees vooral veel mee hier, heel interessant en sommige dingen herkenbaar dus fijn! Maar ik heb dus zelf ook iets waar ik best wel mee zit. Ik vind het altijd gek om zelf een bericht te posten over mijn dingen, maar ik doe het toch maar. Misschien komt er nog handigs uit.
Ik ben nu 11 weken zwanger van ons derde kindje, alleen heel erg misselijk geweest. In mijn eerdere zwangerschappen nog niet zo extreem gehad. Na ons tweede kindje, hebben wij een dierenkindje aangeschaft. Een heerlijke grote lieve hond. Ben heel gek met haar, maar haar geur kan ik nu dus echt niet verdragen. In mijn extremere weken hebben we haar even laten logeren bij haar oppas adres waar ze heen gaat als we op vakantie zijn. Nu gaat het steeds iets beter met me, maar de lucht van haar ga ik nog steeds heel erg slecht op. Ik heb haar gewassen, haar hal hebben we laten schilderen etc. Ik neem nu dus best wel afstand van haar en ik vind dat zo zielig. Beestje snapt er denk ik niks van.. Nu hoop ik natuurlijk dat mijn reukvermogen ook minder word naarmate de zwangerschap en dit dus weer beter wordt. Maar ik was benieuwd of iemand anders dit herkent. Ben gewoon bang dat ze straks denkt dat ik niet meer van haar houd, nu er een nieuwe kindje komt. Dat is natuurlijk het laatste gevoel wat je wilt afgeven, of maak ik me te druk?
Groetjes,
Een bezorgde honden moeder