5 Reacties

één maand geleden

Ohhh ik stress hem hier ook nu... Ik lees al de hele tijd en lees dat bij veel het ook goed is gegaan maar nu denk ik dat het foute boel is het begon afgelopen donderdag een btje oud bloed en vrijdagochtend iets licht roze... Heb de verloskundige gebeld maar die zei dat het goed zat en pas met helderrood dat ik me zorgen moest maken gister weer gebeld het was slijmerig wat dikker en wel oud bloed maar kreeg precies hetzelfde te horen...nu net is het wel roder maar nog niet helderrood ik ben ook 9.3 wk Ik wil je niet banger maken maar bij twijfel spoed bellen deed ik gister ook. Ik wacht nu maar tot morgen en bel ik de gynaecoloog 🙈

één maand geleden

Ik heb dit ook gehad en maakte me enorm zorgen, er was niks aan de hand. Je baarmoedermond is mega goed doorbloed en bij een gekke beweging kan er een vaatje knappen! Bij mij was het een heeeel klein beetje bloed vermengd met afscheiding waardoor het heeeel licht roze was. No worries!!

één maand geleden

Ik ben nu 10+1 en verlies sinds afgelopen woensdag heel klein beetje bloed. Het is vaak licht bruine afscheiding of licht roze afscheiding. De vk zegt dat ik me geen zorgen over hoef te maken, maar dat doe ik natuurlijk wel. Dus ik snap je zorgen, maar waarschijnlijk is het niet nodig zolang er geen veel helder rood bloed verlies is.

één maand geleden

Heb je al contact gezocht met je verloskundige? Het hoeft niets te betekenen maar voor je eigen geruststelling kun je altijd bellen en kunnen ze eventueel een echo maken.

één maand geleden

Ik heb gisteren avond gebeld ze zei dat ik geen zorgen hoef te maken dat kan zijn door de groei. Toch is het wel eng en spannend ik moet op me lichaam vertrouwen dat goed komt ❤️