5 Reacties

één maand geleden

Hi! Het is logisch dat je lichaam minder energie heeft! Ik heb ook last van vermoeidheid. Misselijkheid heb ik (nog) geen last van! Ik probeer er wel dagelijks even uit te gaan en te bewegen zoals lekker even wandelen, boodschappen doen of met mijn vriend weg of vrienden! Maar ik weet niet hoe dat is als ik misselijk ben. Gewoon lekker doen wat voor jou het beste voelt. Je rust nemen is ook belangrijk! En als tip geef ik mee van als je een betere dag hebt, ga er even lekker uit, al is het maar een uurtje! 😊 En er schijnen tabletten te zijn voor misselijkheid of andere tips. Ik zou daar even naar kijken in de hoop dat je je wat beter gaat voelen 🥰

één maand geleden

Reactie op LSylvia

Hi! Het is logisch dat je lichaam minder energie heeft! Ik heb ook last va ...
Ja misschien eens kijken naar die tabletjes inderdaad. Thanks!😊

één maand geleden

Hier is de vermoeidheid ook flink aanwezig, lag gisteravond om 20.15 in bed hahaha. Misschien lukt het om overdag af te spreken? Bij mij gaar het eigenlijk altijd tussen 9 en 16 behoorlijk goed, misschien lukt het voor jou ook om een 'veilig moment ' te herkennen waarop je dus hoogstwaarschijnlijk niet hoeft af te zeggen

één maand geleden

Hey, ik heb suprimal tabletjes en die werken erg goed icm mijn vitamines waar b6 in zit. Ik neem het in op dagen dat ik echt even iets moet doen waarbij k geen braakneigingen kan gebruiken. Ik word er wel wat meer moe van maar het helpt enorm tegen de misselijkheid

één maand geleden

Reactie op Faysel

Hey, ik heb suprimal tabletjes en die werken erg goed icm mijn vitamines wa ...
Ik heb ze net gehaald. Hopelijk gaat dit inderdaad effect hebben. Thanks!