Hoi allemaal,
22 september woog ik 75,5 kg. Vanmorgen weer gewogen en ik weeg nu 75,2 kg.
Ik heb niet gesport en ook niet op mijn voeding gelet qua calorien (natuurlijk wel op wat ik wel/niet mav als zwangere).
Ik ben nu 6+6, meer mensen ervaring met afvallen tijdens het eerste trimester?
Ik ben af en toe wel misselijk maar eet hier niet minder om.
Ik ben blij dat ik het hier lees, ik heb exact het zelfde. Normaliter woog ik rond 57 maar nu 53. Ik zie dat het bij jou een paar gram minder is, bij mij gaat het echt om kilo’s eraf 🤔
Het fluctueren van gewicht is normaal. 300 gram verschil is gewoon stabiel. Als ik me weeg voor en nadat ik naar de wc ben geweest kan het 300 gram verschillen😂 Je hoef je geen zorgen te maken. Mocht je nou echt kilo’s afvallen structureel dan aan de bel trekken :)
Ik ben ook afgevallen en ben morgen 6 weken. Bijna 3kg lichter. Ik denk een combinatie van in het begin geen hongergevoel meer hebben en spanning. Trekt zich vast weer recht!
Ik was fanatiek aan het sporten en ben 9 kilo achtergekomen. Ik wist niet dat ik ondertussen ook al 8 weken zwanger was 😅. Doe het nu is rustiger aan 😚
Hier ook! Ik ben 2,5 kilo afgevallen. Zit nu bijna op 10 weken zwangerschap.. ik denk dat dit komt door mijn misselijkheid (minder zin in eten dan normaal) + dat ik rond week 8 ook wel flink wat heb moeten overgeven.
Ik ben nu ook 2 kilo kwijt en ben 8+2 weken zwanger. In mijn vorige zwangerschap had ik dit ook. Ik eet nu veel meer, gezonder en beter dan voorheen en blijkbaar werkt dit voor mijn lichaam 😅😅