10 Reacties

21 dagen geleden

Ik ben blij dat ik het hier lees, ik heb exact het zelfde. Normaliter woog ik rond 57 maar nu 53. Ik zie dat het bij jou een paar gram minder is, bij mij gaat het echt om kilo’s eraf 🤔

21 dagen geleden

Het fluctueren van gewicht is normaal. 300 gram verschil is gewoon stabiel. Als ik me weeg voor en nadat ik naar de wc ben geweest kan het 300 gram verschillen😂 Je hoef je geen zorgen te maken. Mocht je nou echt kilo’s afvallen structureel dan aan de bel trekken :)

20 dagen geleden

Ik ben inmiddels al 4 kilo afgevallen in 6 weken zwangerschap

20 dagen geleden

Ik ben ook afgevallen en ben morgen 6 weken. Bijna 3kg lichter. Ik denk een combinatie van in het begin geen hongergevoel meer hebben en spanning. Trekt zich vast weer recht!

20 dagen geleden

Ik was fanatiek aan het sporten en ben 9 kilo achtergekomen. Ik wist niet dat ik ondertussen ook al 8 weken zwanger was 😅. Doe het nu is rustiger aan 😚

19 dagen geleden

Hier ook! Ik ben 2,5 kilo afgevallen. Zit nu bijna op 10 weken zwangerschap.. ik denk dat dit komt door mijn misselijkheid (minder zin in eten dan normaal) + dat ik rond week 8 ook wel flink wat heb moeten overgeven.

19 dagen geleden

Ik ben nu ook 2 kilo kwijt en ben 8+2 weken zwanger. In mijn vorige zwangerschap had ik dit ook. Ik eet nu veel meer, gezonder en beter dan voorheen en blijkbaar werkt dit voor mijn lichaam 😅😅

19 dagen geleden

Ik ben in korte tijd ook veel afgevallen maar de verloskundige gaf aan dat dat echt geen kwaad kan en veel voorkomt in het 1e trimester 😊

19 dagen geleden

Geen alcohol drinken(vooral bier) en geen droge worst eten doet ook veel met mijn gewicht🤣

18 dagen geleden

Kost veel energie natuurlijk zo’n kleintje laten groeien.. is normaal. Geniet er nog maar even van want straks schiet die weegschaal weer omhoog.