26 Reacties

10 dagen geleden

Lijkt me een moeilijke situatie, en vervelend ook dat je moet wachten. Ik kan me goed voorstellen dat je het liefst gewoon zou willen weten om verder te kunnen. Ook van mij, heel veel sterkte gewenst voor jou en jouw partner ❤️ Mocht je iemand nodig hebben om te praten, aarzel niet om me te berichten!

10 dagen geleden

Reactie op Dapmar

Hier dezelfde uitslag gehad. A.s. donderdag een vlokkentest. Het is alsof ...
Dat klinkt heftig. Heel veel sterke voor jou en jouw partner ❤️ Blijf vooral hierover praten, blijf niet alleen met zorgen, gedachten of gevoelens. Mocht je willen praten, ik heb zoiets nog niet meegemaakrt, ik ben psycholoog en ben graag bereikbaar voor jullie in zo een moeilijke situatie. Veel sterke 🌹

9 dagen geleden

Gisteren gebeld over de uitslag van de vlokken test: resultaat was niet te bepalen door dna vermenging van mij met dat van de baby 😩. Optie was om of opnieuw vlokken af te nemen met het risico dat het weer niet lukt of de vruchtwaterpunctie. We kiezen voor de vruchtwaterpunctie maar dat duurt nog wel 2 weken. Die onzekerheid is zo niet fijn 🥺

9 dagen geleden

Reactie op VlijtigeOlijf448300

Gisteren gebeld over de uitslag van de vlokken test: resultaat was niet te ...
Ook dat nog.. sterkte.🌹 Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen. Wachten is killing. Hopelijk heb je wat afleiding.

9 dagen geleden

Heel veel sterkte!❤️