6 Reacties

één maand geleden

Klinkt niet heel goed... wacht het af.. helaas begon het bij mij ook zo liep helaas niet goed af

één maand geleden

Hoi, ik heb dit al anderhalvr week. Elke keer maar een klein beetje maar wel elke dag zonder stolsels. Ik moet disndag voor echo dan ben ik rond de 7 weken als het goed is. Vorige week met 5 weken echo gemaakt maar toen was het nog te klein om iets te zien. Ik ben ook echt heel bang dat het niet goed zit.

één maand geleden

Hoi, Hoe heftig is het? Ik verlies ook af en toe wat, maar dat zie ik alleen bij het afvegen. Heb contact gehad met de vk en die zegt dat dit mag en kan. Kan komen door persen met poepen, door te veel fysieke inspanning, niesen of hoesten of door sex of gewoon krampen van je baarmoeder die groter wordt. Bij mij kan t ook nog iets zijn van de innesteling ( ben net 5 weken zwanger waarschijnlijk). Ze zei het gaat bij de meeste vrouwen goed en daar vertrouw ik op. Heb pas volgende week vrijdag de echo en merk inderdaad dat se bloedingen komen na dat soort momenten.

één maand geleden

Hoi iedereen.. Net bij de vk geweest en mijn kleine wonder doet het heel goed hartje klopt sterk en de kleine bewoog zelfs. Ik ben heel blij en opgelucht. De bloeding komt waarschijnlijk van mijn baarmoedermond die lijkt nogal gevoelig. Voor nu dus blij en hopelijk volgende week woensdag een mooie groei te zien

één maand geleden

Reactie op Wonderbaby2025

Hoi iedereen.. Net bij de vk geweest en mijn kleine wonder doet het heel go ...
Oh wat super om te horen. Gefeliciteerd! Dat heeft mij ook weer een beetje meer hoop

één maand geleden

Reactie op Wonderbaby2025

Hoi iedereen.. Net bij de vk geweest en mijn kleine wonder doet het heel go ...
Wat fijn! Dat is een opluchting zeg.