14 Reacties
vorig jaar
Lopezan Costa Meloneras op Gran Canaria vind ik een mega aanrader. Wij zijn hier tijdens mijn zwangerschap van onze eerste geweest, wel in een heel andere periode (tijdens de laatste week van juni en eerste week juli, toen was het er wel warm, tussen de 28 en 35 graden). Echt een heerlijke plek, veel grote zwembaden, verschillende restaurants in het resort en op heel korte loopafstand een gezellige boulevard met nog eens een ruime keuze aan restaurants. Wij hadden geen all inclusive hier maar alleen ontbijt en logies, maar vonden dat nou juist ideaal zodat we ook lekker op de boulevard konden gaan eten.
vorig jaar
Dreams Jardin Tropical Hotel & Spa! Prachtige hotel en all inclusive.
Is op Tenerife ook bij het plaatsje Costa Adeje 馃槉
vorig jaar
Reactie op Romyapvr
Baobab is echt top op gran canaria
Eten ook goed? Of is dat geen all in?
vorig jaar
Reactie op Anneroos19
Dreams Jardin Tropical Hotel & Spa! Prachtige hotel en all inclusive.
I ...
Eten ook lekker voor all in?
vorig jaar
Bedankt voor het meedenken! Wij hebben geboekt en het is Guayarmina Princess geworden in Costa Adje, Tenerife馃ぉ
vorig jaar
Reactie op Huisjeboompjebeestjekindje
Eten ook goed? Of is dat geen all in?
Geen all in mogelijk, wel halfpension ;)
Ik ben er net van terug. Ik vond het eten persoonlijk mwah, maar ik moet erbij zeggen dat ik sowieso geen fan van de Spaanse keuken ben. Er was heel weinig informatie over het eten te vinden en bij vragen konden ze me niet echt helpen rondom wat ik wel/niet mocht. Verder is het hotel fantastisch!