8 Reacties

9 dagen geleden

Ik ben ook 9 weken en 4 dagen en heb sinds 3 dagen ook ineens geen misselijkheid meer (alleen toevallig vandaag ff 1 moment maar). Het vermoeide helaas nog wel want slaap ‘s nachts zo slecht

9 dagen geleden

Bij mij ook alle symptomen weg… ook geen last van gevoelige borsten. Maar ondanks dat maak ik me best zorgen hahaha

9 dagen geleden

Ik ben 11 weken. Soms dagen (vooral weekenden) dat ik mij super goed voel en dan doordeweeks weer klachten krijg. Het neemt gelukkig wel allemaal af hoor maar het schommelt dus heel erg. Dat is normaal :)

9 dagen geleden

Bij mij eigenlijk omgekeerd! 10 weken 1 dag nu en weer echt kotsmisselijk vooral na mijn eten en kei moe ! Kmoe zelfs braken bij de gedachten dak mijn vitaminen moet pakken 🙄🙄

9 dagen geleden

Hier hetzelfde. Vanaf week 4 tot week 9 mega slecht gevoeld en kotsmisselijk met medicatie geslikt. Sinds een weekje is het zo goed als weg. Ook amper nog buikpijn en voel me echt stuk beter. Nu 10+2

9 dagen geleden

Hi! Ik heb echt precies hetzelfde, ook 9+5 en alle symptomen zijn weg. Heb zelfs het idee dat mijn buik/darmen weer normaal zijn en ik mijn broeken weer pas. Denk ook continu 'zit het er nog wel?' Hoort er vast bij!

9 dagen geleden

Ik ben 9+4 en herken het heel erg! Wel nog moe maar misselijkheid is weg

9 dagen geleden

Hier ook toen hoor, maar kwam na een halve week weer net zo hard terug helaas 🥲 het kan echt enorm verschillen per dag en dat is heel normaal!