27 Reacties

10 maanden geleden

Als je een meisje krijgt is dat net iets makkelijker, roze koeken bijvoorbeeld 😘 wij gaan ook blauwe donutjes bestellen, zodat we die makkelijk kunnen geven!

10 maanden geleden

Geboorte koekjes

10 maanden geleden

Plakje cake met slagroom en muisjes die blijven te minste zitten op de slagroom ☺️

10 maanden geleden

Wij hebben geboorte koeken besteld, die worden helemaal op smaak gemaakt en verpakt. Ze zijn doordat ze luchtdicht zijn verpakt 4 weken goed te houden.

10 maanden geleden

Reactie op Wennn_25

Als je een meisje krijgt is dat net iets makkelijker, roze koeken bijvoorbe ...
Ja wij krijgen ook een jongetje 😅🩵

10 maanden geleden

Reactie op Iris Stolk

Wij hebben geboorte koeken besteld, die worden helemaal op smaak gemaakt en ...
Waar heb je deze besteld?

10 maanden geleden

Reactie op syllie.w

Waar heb je deze besteld?

10 maanden geleden

Vond dit wel een leuke!

10 maanden geleden

Geboorteflikken? Chocolaatjes met een soort muisjes erop, sommige bakkers verkopen die wel.

10 maanden geleden

Ik had bij onze dochter die mini tompoucjes met roze muisjes op de bovenkant(met een klein beetje boter om goed te laten plakken). Nu voor ons jongetje gaan we voor soesjes uit de vriezer met witte chocolade pasta en blauwe muisjes. Is alleen niet helemaal als minute want je moet het er wel even vantevoren uit halen. Maargoed hier komt geen onaangekondigd bezoek dus dat is geen probleem. Heb ook nog lange vingers met pasta en muisjes gezien! Dat is wel zo gepiept.

10 maanden geleden

Bij de oudste cake met slagroom en muisjes Je kan ook (cup) cake invriezen dat je zelf alvast. Maakt

10 maanden geleden

wij hadden zelf voor de genderreveal oreo koekjes met blauw en roze muisjes gemaakt met beetje soort van pasta iets zodat de muisjes bleven plakken hetzelfde met lange vingers gedaan en met chocoladezoentjes en ministroopwafels 🫶🏻 de oreo vond ik het lekkerst.

10 maanden geleden

Bij Hema, of een chocolatier, heb je deze. Lekker en makkelijk

10 maanden geleden

Ik had dit gevonden! Vind de soesjes met muisjes er het leukst en lekkerst uitzien! 🥰 Zelf zou ik denken aan witte chocolade pasta ipv chocolade te gaan smelten. Klinkt namelijk alsnog als een klusje! https://www.laurasbakery.nl/5x-snelle-makkelijke-kraamhapjes/

10 maanden geleden

Wij bestellen deze waarschijnlijk https://geboortekoekjes.nl

10 maanden geleden

Ik had voor ons dochtertje koekjes deeg gemaakt en ingevroren zodat ik de kon afbakken wanneer bezoek langskwam https://miljuschka.nl/de-lekkerste-chocolate-chip-geboortekoekjes/

10 maanden geleden

Bij mijn dochter allemaal mini 🍓 kwarktaartjes gemaakt in cupcakes vormpjes. Kon na het opstijven de vriezer in. Ideaal en lekker, als er visite kwam, een paar eruit halen (was zo ontdooid).

10 maanden geleden

Reactie op xThinkerbelle

Ik had dit gevonden! Vind de soesjes met muisjes er het leukst en lekkerst ...
Bij onze eerste had ik witte chocoladepasta gehaald voor op de beschuitjes, met het idee dat het lekkerder zou zijn dan boter. Alleen dat viel vies tegen 😅 snel overgestapt naar boter. Ik zou dus eerst je creatie even proeven voordat je het aan je gasten geeft!

10 maanden geleden

Wij halen een doos met geboortekoekjes en in de kraamweek plakken cake met slagroom en muisjes 🥳💙

10 maanden geleden

Wij gaan waarschijnlijk bastognetruffels met witte chocolade maken en hierbovenop doen we dan de roze muisjes ipv Bastogne kruimels. En dan invriezen.