17 Reacties
2 maanden geleden
Hi, ik heb exact hetzelfde!
Bij m’n dochter heb ik alleen maar gespuugd en was ik overdag en ‘s nachts misselijk. Ik ben nu 6 weken en heb op wat gevoelige borsten en een opgezette buik na hélemaal niks. Maak me daar ook druk over maar schijnt toch echt te kunnen..
2 maanden geleden
Reactie op Mrsr
Ja dit was dus bij mij ook precies zo. Bij mijn dochtertje was ik kotsmisse ...
Ja ik snap het hoor! Ik ben ook mega onzeker. Heb er zoveel over opgezocht en gelezen en het schijnt echt veel voor te komen. Kan inderdaad aan geslacht liggen of andere dingen. Ook schijnt het toch nog te kunnen komen! Ik heb vandaag over een week m’n echo..
2 maanden geleden
Reactie op Mrsr
Precies dit inderdaad 😓😓 onzekerheid… ik vind dat zooo moeilijk
Laten we gewoon hopen dat we deze zwangerschap gezegend zijn en gewoon geen kwaaltjes hebben, ook wel weer prettig toch! Probeer er toch maar een positieve draai aan te geven hihi. Heb je al wel een echo gehad of zit je ook nog op het wachtbankje?
2 maanden geleden
Ik heb sinds een uur met morgen 6 weken ineens veel last van m’n bovenbenen en onderbuik. Eigenlijk hetzelfde als wat ik vaak ervaar voor m’n menstruatie. Ik weet niet of ik dit 4 jaar geleden ook had, zijn hier meer bekend mee? Is het bandenpijn die uitstraalt en is die kramp in de onderbuik normaal?
2 maanden geleden
Ik heb het dus andersom. Bij mn meiden nergens last van gehad en nu van alles. Misselijk, spugen, hoofdpijn, vermoeid, veel plassen, obstipatie, alles stinkt, niks is lekker en ook vieze smaak in mn mond 😅
2 maanden geleden
Hi allemaal, ik wil niemand bang maken alleen even m’n ei kwijt. Mijn gevoel en het grote verschil klopte helaas. Ik heb vanmorgen een miskraam gehad. Ik wens jullie meer geluk.
2 maanden geleden
Reactie op Claire Naomi
Hi allemaal, ik wil niemand bang maken alleen even m’n ei kwijt. Mijn gevoe ...
Wat ontzettend naar zeg! Heel veel sterkte 😔❤️