17 Reacties

één maand geleden

Dit kan zeker hoor. Nu bij m’n 2e is het juist veel erger dan bij m’n 1e. Ook andere symptomen. Wie weet een ander geslacht 😄 zou je zeker geen zorgen maken

één maand geleden

Ow ja kan zeker! Hier nu ook misselijker dan bij de eerste (zoontje). Soms reageer je gewoon anders. Kan ook een ander geslacht zijn waardoor je anders reageert

één maand geleden

Hi, ik heb exact hetzelfde! Bij m’n dochter heb ik alleen maar gespuugd en was ik overdag en ‘s nachts misselijk. Ik ben nu 6 weken en heb op wat gevoelige borsten en een opgezette buik na hélemaal niks. Maak me daar ook druk over maar schijnt toch echt te kunnen..

één maand geleden

Hier hetzelfde, zowel bij zoon als dochter ontzettend misselijk geweest ( dochter meer ) medicatie voor gehad etc. En nu?! Af en toe een vlaagje. Ik ben nu 8+2 en morgen heb ik eindelijk m’n eerste echo, zo spannend.

één maand geleden

I feel you, ik heb nu letterlijk nergens last van, bijna verdacht zegmaar. 🧐 Heb pas volgende week woensdag eerste echo bij 7+4. Dus zit voorlopig nog even in onzekerheid. Heel apart...

één maand geleden

Ik heb juist meer klachten, regelmatig steken in buik en zij en hele dagen misselijk, kan met moeite voor m'n dochter van ruim 1 Jr zorgen

één maand geleden

Reactie op Claire Naomi

Hi, ik heb exact hetzelfde! Bij m’n dochter heb ik alleen maar gespuugd en ...
Ja dit was dus bij mij ook precies zo. Bij mijn dochtertje was ik kotsmisselijk en kotste ik super veel . En nu niet dus daarom vind ik het zo verdachtt en eng 😢

één maand geleden

Reactie op Tante Ess

I feel you, ik heb nu letterlijk nergens last van, bijna verdacht zegmaar. ...
Precies dit inderdaad 😓😓 onzekerheid… ik vind dat zooo moeilijk

één maand geleden

Reactie op Mrsr

Ja dit was dus bij mij ook precies zo. Bij mijn dochtertje was ik kotsmisse ...
Ja ik snap het hoor! Ik ben ook mega onzeker. Heb er zoveel over opgezocht en gelezen en het schijnt echt veel voor te komen. Kan inderdaad aan geslacht liggen of andere dingen. Ook schijnt het toch nog te kunnen komen! Ik heb vandaag over een week m’n echo..

één maand geleden

Reactie op VeeViolet

Hier hetzelfde, zowel bij zoon als dochter ontzettend misselijk geweest ( d ...
Jaa ik dus bij mijn dochter ook en nu opeens niet ?? Ik hoop gewoon dat alles goed blijft gaan bij mij en bij ieder ander die het zelfde heeft

één maand geleden

Reactie op Mrsr

Precies dit inderdaad 😓😓 onzekerheid… ik vind dat zooo moeilijk
Laten we gewoon hopen dat we deze zwangerschap gezegend zijn en gewoon geen kwaaltjes hebben, ook wel weer prettig toch! Probeer er toch maar een positieve draai aan te geven hihi. Heb je al wel een echo gehad of zit je ook nog op het wachtbankje?

één maand geleden

Bij mijn dochter was ik ontzettend ziek, enorm veel pijn in m'n rug en sliep ik hele dagen... inmiddels 7+2 en nergens echt last van... gevoelige borsten en meer eten dat is alles deze keer😊

één maand geleden

Hier juist andersom. Bij mijn dochter bijna geen kwaaltjes (voelde ik me toen ook onzeker over!). Nu ben ik juist heel beroerd.

één maand geleden

Ik heb sinds een uur met morgen 6 weken ineens veel last van m’n bovenbenen en onderbuik. Eigenlijk hetzelfde als wat ik vaak ervaar voor m’n menstruatie. Ik weet niet of ik dit 4 jaar geleden ook had, zijn hier meer bekend mee? Is het bandenpijn die uitstraalt en is die kramp in de onderbuik normaal?

één maand geleden

Ik heb het dus andersom. Bij mn meiden nergens last van gehad en nu van alles. Misselijk, spugen, hoofdpijn, vermoeid, veel plassen, obstipatie, alles stinkt, niks is lekker en ook vieze smaak in mn mond 😅

één maand geleden

Hi allemaal, ik wil niemand bang maken alleen even m’n ei kwijt. Mijn gevoel en het grote verschil klopte helaas. Ik heb vanmorgen een miskraam gehad. Ik wens jullie meer geluk.

één maand geleden

Reactie op Claire Naomi

Hi allemaal, ik wil niemand bang maken alleen even m’n ei kwijt. Mijn gevoe ...
Wat ontzettend naar zeg! Heel veel sterkte 😔❤️