16 Reacties

één maand geleden

Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Dit jaar een missed abortion gehad na twee goede echo’s. Vorige week een hele mooie echo gehad met 7+2. Maar ook ik ben ontzettend bang voor weer slecht nieuws. Ik ben vandaag 8 weken, dus we lopen aardig gelijk!

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Dit jaar een missed abortion gehad na ...
Wat verdrietig ook voor jou. Wanneer heb jij een volgende echo staan? Ik heb al meerdere keren op het punt gestaan een pretecho bij te boeken, maar het geeft geen garanties.

één maand geleden

Hey! Wat een lange nasleep van je miskraam zeg. Je wilt zo graag door en dan dat.. ik ben ook erg onzeker. Ik heb afgelopen april twee zoontjes verloren met bijna 21 weken zwangerschap. Ik ben ook heel bang om dit kleintje ook te verliezen. Ik ben nu 7 weken en pas bij 9.3 weken eerste echo ivm vakantie. Soms voel ik me echt zwanger en sommige dagen merk ik nauwelijks wat. Take care 🩷🩷

één maand geleden

Reactie op Hophop

Hey! Wat een lange nasleep van je miskraam zeg. Je wilt zo graag door en da ...
Wat verschrikkelijk 💔 is er iets gebeurd waardoor je ze verloren bent? Ik kan me ook goed voorstellen dat je bang bent. Onze hersenen zijn niet perse geprogrammeerd om dan van het goede uit te gaan, denk een soort zelfbescherming. Dankje voor je reactie 💜

één maand geleden

Reactie op Papilio

Wat verschrikkelijk 💔 is er iets gebeurd waardoor je ze verloren bent? Ik ...
Ik had bij 13 weken bij 1 kindje een scheurtje in de vliezen waardoor ik vruchtwater verloor. Nog 8 weken volgehouden maar helaas werd de bevalling door een beginnende infectie in gang gezet :( Wanneer heb je weer een echo? Ik probeer mezelf de hele tijd voor te houden dat symptomen helemaal niets zeggen. Je leest zo veel verschillende verhalen waarbij het wel goed gaat en die voelt niet tot nauwelijks wat en waarbij het niet goed gaat en die van alles voelt… 🩷🩷

één maand geleden

Reactie op Hophop

Ik had bij 13 weken bij 1 kindje een scheurtje in de vliezen waardoor ik vr ...
Ach jeetje, dat moet echt een hele spannende tijd geweest zijn en met een enorm verdrietige uitkomst. Ik heb volgende week woensdag weer een echo, jij dan een week later ongeveer? Had gisteren ook de verloskundige gesproken en ik mocht de echo vervroegen, maar ik laat hem toch staan. Anders heb ik volgende week weer dezelfde zorgen 😅

één maand geleden

Reactie op Papilio

Wat verdrietig ook voor jou. Wanneer heb jij een volgende echo staan? Ik h ...
Ik heb gisteren een echo gehad. Alles ziet er goed uit 😊

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Ik heb gisteren een echo gehad. Alles ziet er goed uit 😊
Super fijn!❤️

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ben vandaag 7+3. Tot en met gisteren echt heel ziek geweest van de misselijkheid en braken. Ik zou vandaag de dokter gaan bellen dat het niet meer gaat zo. En vandaag ineens helemaal niet meer misselijk. Heb ineens weer eetlust en zelfs heel veel honger. Heb wel nog hele gevoelige borsten en erg moe. Maar maak me nu gelijk heel erg zorgen dat ik me van de een op andere dag zo goed voel.. Ik heb ook pas volgende week woensdag weer een echo. Heb met 6+2 wel een goede echo met kloppend hartje gehad. Duimen dat het goed blijft gaan ❤️🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Papilio

Ach jeetje, dat moet echt een hele spannende tijd geweest zijn en met een e ...
Ik pas 2 oktober maar vannacht een bloeding gehad waardoor ik overweeg om hier op vakantie een echo te laten maken. Het is gelukkig niet doorgezet maar heb al wel de hele dag last van menstruatie achting gevoel.. heel naar. Ik herken het wel van m’n vorige zwangerschap. Ik heb toen ook een aantal keer een bloeding gehad dus ben er wel bekend mee maar voelt niet fijn🙁🙁

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Ik heb precies hetzelfde. Ben vandaag 7+3. Tot en met gisteren echt heel zi ...
Ja gek is dat, de verloskundige zei tegen mij dat je lichaam soms sneller aan went aan hcg. Ze zei dat ik me zonder bloedverlies en buikpijn nu geen zorgen hoef te maken (haha, hoe dan). Ik hoop op een mooie echo voor ons volgende week!

één maand geleden

Reactie op Hophop

Ik pas 2 oktober maar vannacht een bloeding gehad waardoor ik overweeg om h ...
Dat is spannend, hoe is het nu met je? Meer bloedverlies gehad of een echo? Niet fijn die extra spanning en dan ook nog op vakantie.

één maand geleden

Reactie op Papilio

Dat is spannend, hoe is het nu met je? Meer bloedverlies gehad of een echo? ...
Ja heel spannend. Gelukkig niet opnieuw bloedverlies gehad. Wel de hele dag krampjes maar dat hoeft denk ik niet verkeerd te zijn. Kan ook te maken hebben dat alles aan het groeien is. Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor een echo. Nu het weer wat rustiger is heb ik wel weer vertrouwen 🙏

één maand geleden

Reactie op Hophop

Ja heel spannend. Gelukkig niet opnieuw bloedverlies gehad. Wel de hele dag ...
Gelukkig! Krampjes hoeven niet verkeerd te zijn volgens mij. Fijne vakantie daar🍀

één maand geleden

Reactie op Papilio

Ja gek is dat, de verloskundige zei tegen mij dat je lichaam soms sneller a ...
Haha ja dat is niet te doen. Ik maak me echt om elke scheet druk 😂 Bij mij is de erge misselijkheid helaas (en ergens gelukkig) weer volledig terug.. M'n lichaam heeft me denk ik 1 rustdag gegeven om bij te komen.. Ik hoop het ook. We gaan uit van het goede 🙏🏻